Opublikowany

Zniżka kwotowa czy procentowa: co jest lepsze dla kuponu?

Oferowanie zniżek podczas kampanii marketingowej ukierunkowanej na pozyskiwanie klien ...

Opublikowany

Śledzenie zamówień z kampanii voucherowych

Częstym pytaniem dla wielu przedsiębiorców jest: "Jak możemy mierzyć wpływ kampanii o ...

Opublikowany

Chcesz zaoszczędzić czas i pieniądze na usługach logistycznych?

Każdy, kto kiedykolwiek zajmował się logistyką dla biznesu, wie, jak wymagający jest ...

Opublikowany

Drukowane vouchery działają dobrze zarówno na promocję marki, jak i na zwiększenie sprzedaży

Dane z firm pokazują, że równoczesne działania w zakresie przyciągania ruchu oraz str ...

Opublikowany

Jak pokonać poświąteczny spadek sprzedaży. 6 wskazówek marketingowych dla małych firm.

Święta zbliżają się wielkimi krokami i zapewne zauważyłeś wzrost zamówień w swoim sklepie online. W najbliższym czasie będziesz zajęty_a przyjmowaniem zamówień, pakowaniem i wysyłaniem paczek do wszystkich swoich klientów, ciesząc się tym bardzo praco ...

Opublikowany

Kampania sklepu factcool.com obejmie swoim zasięgiem 1,9 mln kupujących online

Ekspertom w dziedzinie najnowszych trendów w modzie sklepu factcool.com nie trzeba przedstawiać.

Opublikowany

17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu

Zapraszamy już dziś na nadchodzące targi, które będą miały miejsce w Krakowskim EXPO. Targi eHandlu to największe wydarzenie dla sprzedawców internetowych w Europie Centralnej.

Opublikowany

24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest

Jeśli możecie, nie przegapcie jednego z największych wydarzeń na Węgrzech – Ecommerce EXPO, które przynosi wiele okazji do zwiększenia efektywności zarówno początkujących, jak i już istniejących sklepów internetowych na rynku węgierskim.

Opublikowany

Siła kuponów rabatowych

Pod koniec września miała miejsce już 18. coroczna konferencja CJU (Customer Journey University), która przynosi najciekawsze informacje ze świata ,,branży online”.

Opublikowany

Targi eHandlu Warszawa 2018

Centrum Wystawiennicze EXPO XXI w Warszawie będzie wtedy gościć 18 prelegentów oraz 130 wystawców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, analizami i prognozami w zakresie nowych trendów w e-commerce i marketingu online.