Opublikowany

Według najnowszych badań Nest Commerce, budowanie świadomości marki zwiększa efektywność kluczowych kampanii marketingowych, których celem jest zwiększenie sprzedaży.

Dane z firm pokazują, że równoczesne działania w zakresie przyciągania ruchu oraz strategii wydajnościowej pomagają zwiększyć wskaźnik ROAS (Return on Advertising Spend) o 31%. Firmy, które nie zwracały uwagi na budowanie zaufania do marki, doświadczyły spadku ROAS w ciągu roku średnio o 32%.

Oczekuje się, że ten trend będzie się utrzymywać, co działy marketingu i kierownictwo firm powinny uwzględnić przy opracowywaniu strategii sprzedaży i promocji. W PAKIET PLUS wiemy o tym od dawna. Możesz przeczytać o wskaźnikach ROMI, które umożliwiają udane kampanie marketingowe z drukowanymi materiałami, w naszym najnowszym studium przypadku z Möbelix.

5 kluczowych zalet voucherów

Chcemy podzielić się z Tobą, dlaczego marketing kuponów działa tak dobrze:

1. Twój kupon nie dotrze do osoby w niewygodnym czasie lub miejscu. Przyjdzie do ich domu wraz z paczką, na którą czekali z niecierpliwością. W ten sposób pierwsze wrażenie o Twojej ofercie tworzy pozytywne emocje.

2. Vouchery zwiększają zaufanie do Twojej marki, ponieważ klient postrzega Cię jako partnera e-sklepu, w którym już złożył zamówienie. Nie musisz udowadniać swojej niezawodności.
Co więcej, wszystko, co znajduje się w paczce, klient na pewno obejrzy, uznając to za ważne. Dzięki odpowiedniemu projektowi Twoja marka będzie łatwo zapamiętana. A ludzie częściej kupują od firm, które już znają.

3. Reklama online stała się powszechnym elementem wyszukiwarek i stron internetowych. Ludzki wzrok nauczył się już ją ignorować, szybko znajdując “krzyżyk” do zamknięcia irytującego okna. Z voucherem tak się nie stanie. Najprawdopodobniej będzie przez jakiś czas leżała na stoliku, w efekcie osoba wróci do niej kilkukrotnie.

4. Niski koszt reklamy kuponów w paczkach pozwala małym firmom korzystać z tego typu kampanii marketingowych. PAKIET PLUS oferuje możliwości reklamowe już za mniej niż grosz za jednego potencjalnego klienta w katalogach kuponowych.

 

5. Offline łączy się z online, więc możesz używać marketingu insertowego do zwiększania ruchu w swoich projektach e-commerce. Jednocześnie możliwe jest śledzenie źródła ruchu dzięki wykorzystaniu kodów QR i unikalnych adresów URL.

Chcesz również stworzyć własną kampanię promocyjną? Skontaktuj się z naszymi menedżerami już teraz i uzyskaj bezpłatną wycenę.