Opublikowany

Jednak po świętach przychodzą styczeń i luty, a wraz z nimi miesiące o najmniejszym ruchu.

Klienci robią sobie przerwę po zakupowym szaleństwie, a Ty jedyne co możesz zrobić, to usiąść i zrelaksować się. Jeśli jednak chcesz utrzymać swoją firmę stabilnie na rynku i stale się rozwijać, nie możesz pozwolić, aby 2 z 12 miesięcy uległy poślizgowi. 
 
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka przydatnych wskazówek jak uniknąć spadku sprzedaży po szczycie sezonu:

 

1. Zaplanuj swoje działania marketingowe z wyprzedzeniem

Możnaby pomyśleć, że planowanie na styczeń i luty powinno nastąpić po Black Friday i wyprzedażach świątecznych. Jednak jest to błędne założenie. Należy planować z wyprzedzeniem i mieć jasną strategię na tę porę roku. Co chcesz osiągnąć przez swoją poświąteczną strategię marketingową? Czy chcesz przenieść zapasy towarów? A może chcesz zwiększyć sprzedaż w styczniu i lutym o określony procent? 
 
Jeśli chcesz przenieść zapasy magazynowe możesz stworzyć ciekawą ofertę pakietową.

2. Stworzenie oferty pakietowej.

Czy wiesz, dlaczego oferty pakietowe tak świetnie działają? Ponieważ nie tylko możesz przenieść nadwyżki magazynowe, ale zapewniasz swoim klientom doskonałą okazję do zakupu kilku przedmiotów w obniżonej cenie. Specjalne oferty pakietowe o ograniczonym czasie trwania to fantastyczne narzędzie do wywołania FOMO wśród Twoich klientów i zmotywowania ich do zakupu, póki oferta jest jeszcze dostępna. 
 
Upewnij się, że tworzysz oferty pakietowe, którym trudno będzie się oprzeć i które sprawią, że Twój klient będzie miał silną potrzebę zakupu.

 

3. Specjalne okazje

Wszyscy wiemy, że klienci uwielbiają rabaty. Zwłaszcza, jeśli nie ograniczają się one tylko do niektórych świąt. Wyprzedaże są doskonałą techniką przenoszenia nadwyżek magazynowych 
i odrobienia strat po okresie świątecznym. Nie zatrzymuj zimowej nadwyżki magazynowej i zwolnij trochę miejsca, zarabiając pieniądze w jednym z najspokojniejszych sprzedażowo okresie roku

4. Utwórz nową przestrzeń sprzedażową i zyskaj nowe źródło dochodu.

Czy zastanawiałeś się kiedyś w jaki sposób Twój sklep internetowy mógłby sprzedać swoją przestrzeń reklamową innym sklepom internetowym i usługom? Przedstawiamy bardzo silne narzędzie marketingu offline, dzięki któremu zarobisz jeszcze więcej. Jeśli wysyłasz paczki możesz wykorzystać tę przestrzeń reklamową i wygenerować drugie źródło przychodów. Dzięki bardzo prostemu i szybkiemu procesowi możesz zostać partnerem sieci PAKIET PLUS i zacząć generować przychody.

Inserty cross-sellingowe nie są niczym nowym w marketingu, choć niewiele e-sklepów wie, że może zarobić na wykorzystaniu powierzchni reklamowej dostępnej w paczkach wysyłanych do klientów. Dodawanie voucherów do paczek nie generuje żadnego kosztu, a wykorzystujesz narzędzia, z których i tak już korzystasz.  

Niewielu zdaje sobie sprawę z potencjału jaki posiadasz! Twoi klienci zamawiają u Ciebie dobrowolnie towary. Ufają Twojemu sklepowi, artykułom i usługom, udostępniając Ci możliwość wykorzystania przestrzeni sprzedażowej w paczkach, które wysyłasz. Większość marketingowców oddałaby naprawdę wiele by móc to wykorzystać.
 

Upewnij się, że wiesz, jak wykorzystać powierzchnię reklamową, którą już posiadasz.

Jeśli chcesz zostać partnerem naszej sieci i wykorzystać posiadaną już powierzchnię reklamową i na niej zarabiać, skontaktuj się z nami pod adresem info@pakietplus.pl

 

 

5. Zbadaj swoją konkurencję

Jak często sprawdzasz konkurencję i podglądasz jakie kroki podejmuje by odnieść sukces? Wiemy, że sprawdzanie jakie kampanie oferuje Twoja konkurencja i w jaki sposób je realizuje jest niezwykle przydatne. Które kampanie wydają się skuteczne, a które niezbyt udane? Jakie inne działania uwzględnili w swojej strategii marketingowej, aby jak najbardziej się rozwijać? Poświęć czas na zbadanie konkurencji, abyś mógł bezpiecznie zarabiać więcej. W końcu po co wymyślać koło na nowo?

 

6. Pokonaj konkurencję, korzystając z innowacyjnych narzędzi marketingu online i offline

Wszyscy wiemy, że istniejemy w epoce cyfrowej. Marketing internetowy jest najczęściej wykorzystywanym narzędziem firm. Nie bez powodu! Media społecznościowe, e-mail marketing, PPC czy współpraca z influencerami to świetny sposób na budowanie świadomości marki i sprawianie, że klienci Cię znajdą. 

Ale co powiesz na to, aby przyciągnąć nie tylko fanów swoich produktów, ale także klientów z rzeczywistą siłą nabywczą? Spróbuj połączyć dwie nasze usługi – vouchery PAKIET PLUS oraz naszą wyszukiwarkę kodów rabatowych Kuplio.pl

Dzięki tym dwóm produktom dotrzesz do klientów online dwoma potężnymi kanałami. Mamy jeszcze lepszą wiadomość! Dzięki naszym usługom marketingowym dotrzesz do osób, które faktycznie dokonują zakupów w sklepach internetowych lub aktywnie poszukują rabatu na towar, który planują kupić.

Mamy nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci w opracowaniu strategii na okres poświąteczny i Twoja sprzedaż osiągnie rekordowy poziom.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak vouchery mogą pomóc Twojej firmie rozwijać się i przebrnąć przez najmniej aktywne okresy, skontaktuj się z naszym zespołem sprzedaży i zarezerwuj rozmowę demonstracyjną.