Dlaczego katalog rabatowy?

  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Bezpośredni kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami online
  • Wysoki zasięg nawet 160 000 kupujących online  w niskiej cenie, aby dotrzeć do jednego Klienta
  • Adresowany głównie do kobiet robiących zakupy online
  • Gwarancja wyłączności reklamodawcy w segmencie przy wzmocnieniu marki e-sklepu w postaci logo Klienta na stronie głównej
Opis produktu

Opis produktu

Katalog rabatowy dystrybuowany jest w formie insertów do paczek. Insertowanie dokonywane jest przez sklepy internetowe mające przeważającą grupę docelową skoncentrowaną na kobietach. Katalogi dystrybuowane są przez 6 tygodni, zgodnie z planem wydawniczym.

Grupa docelowa: kobiety
Czas trwania kampanii: 6 tygodni
Nakład całkowity: 160 000 szt.
Cena: 4 900,- zł (0,03 zł/ dotarcie do 1 klienta)
Plan edycyjny

Specyfikacja techniczna

Rozmiar katalogu: 145 x 145 mm
Papier: 90g Fine Bulk
Waga: 15 g
Oprawa: V2

Na okładce znajduje się grafika oraz logotypy Partnerów danego wydania.