Wybór koncepcji direct mail należy do Ciebie

  • Ulotka w formacie DL (210 x 100 mm) dla jednego Klienta
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych lub cech demograficznych Klientów końcowych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • Usługa obejmuje wydruk i insertowanie materiałów
  • Ulotka w formacie DL (210 x 100 mm) dla dwóch niekonkurencyjnych firm
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktu (styl życia, hobby, technologia)
  • Usługa obejmuje wydruk i insertowanie materiałów
  • Dystrybucja materiałów własnych Klienta – ulotki, broszury, katalogi
  • Możliwość wyboru grupy docelowej według kategorii produktów lub partnerów wysyłkowych, a także według cech demograficznych kupujących (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • Usługa zawiera tylko insertowanie materiałów
  • Ulotka w formacie DL (210 x 100 mm) lub A6 (145 x 105 mm) dla jednego Klienta z wklejoną kartą zawierającą kod rabatowy
  • Możliwość wyboru grupy docelowej według kategorii produktów lub Partnerów wysyłkowych, a także według cech demograficznych kupujących (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • Usługa obejmuje wydruk i insertowanie materiałów