title_aboutyou_930x300_pl

Wejście sklepu modowego About You na polski rynek

Po wejściu niemieckiego Zalando na modowy rynek do Polski wchodzi także inna duża marka. W sierpniu rozpoczął tu działalność popularny e-sklep About You.

Duży budżet na kampanię

Wielkiemu otwarciu sklepu internetowego About You towarzyszyła ogromna kampania promocyjna, do której twórcy nie wahali się wykorzystać wszelkich dostępnych kanałów, takich jak telewizja, prasa i oczywiście Internet.

Insertowa kampania kuponowa

W ramach kampanii promocyjnej odbyła się prestiżowa impreza, w której udział wzięło kilkudziesięciu gości z grona wpływowych osób, celebrytów, dziennikarzy oraz ludzi z branży modowej. Zespół About You zadbał o każdy szczegół kampanii. W związku z tym, bardzo ucieszył nas fakt, że firma zwróciła się właśnie do nas z ofertą współpracy. Papierowe kupony dołączane do paczek to bardzo dobra forma kampanii promocyjnej.

Kampania insertowa ma formę papierowego kuponu ze zniżką 15% na wybrane produkty z oferty sklepu. Celem klienta było zdefiniowanie preferencji różnych grup docelowych oraz pozyskiwanie nowych klientów. W związku z tym wybrano szereg grup docelowych, i dla każdej z nich przypisano specjalne kody rabatowe. Takie działanie miało na celu zbadanie każdej z grup, co pozwoli na zaplanowanie dodatkowych kampanii w oparciu o wyniki.

Vouchers_pl

About You jest już na siedmiu rynkach

O tym, że sklep rzetelnie przygotował się do rozpoczęcia działań w Polsce świadczy również jego oferta, w której znajdziemy ponad 70 000 produktów ponad 500 znanych marek jak Calvin Klein, Gant, Adidas czy Nike oraz marki własne About You oraz Edited. Dzięki temu przedział cenowy obejmuje wszystkie segmenty, od najtańszych po produkty premium. Dodatkowym atutem dla klientów sklepu jest bezpłatna dostawa oraz 100-dniowy okres zwrotu towaru.

About You działa na rynku niemieckim od 4 lat, i jest drugim co do wielkości sprzedawcą modowym online, którego obroty sięgają ponad 283 miliony euro. Ich e-sklepy znajdziemy w Szwajcarii, Holandii, Belgii, Austrii, a od października także w Czechach – gdzie równolegle prowadzona jest duża kampania promocyjna. Wprowadzanie marki na nowe rynki to duży krok do przodu, a być może już niedługo dotrą do następnych krajów.