Opublikowany

Jest to nie tylko interesująca oferta z perspektywy klienta, ale również idealna forma reklamy i pozyskania nowych klientów dla wielu firm.

Współpraca z PAKIET PLUS

PAKIET PLUS wychodzi naprzeciw tym potencjałom, oferując sklepom internetowym możliwość zorganizowania kampanii opierającej się na wkładaniu specjalnie przygotowanych kuponów w paczkach, rozsyłanych przez stworzoną sieć partnerskich firm. Działanie to pozwala dotrzeć do zupełnie nowej klienteli, która potencjalnie może być zainteresowana produktem i ofertą handlową reklamowanego sklepu.

 

BP_voucher_p&c_1

 

Kampania dla Peek i Cloppenburg

Usługa ta jest dedykowana zarówno dużym, międzynarodowym firmom, jak i tym nieco mniejszym. W terminie od 14 maja do 9 czerwca 2019 roku PAKIET PLUS zorganizował tego rodzaju kampanię dla klienta o międzynarodowej renomie jakim jest Peek&Cloppenburg. Od 1990 roku marka ta łączy w sobie wszystko to, co najlepsze w koncepcji zakupów – uniwersalność. Mając zawsze na uwadze zmieniający się świat, oferują swoim klientom idealne połączenie świata online i offline tak, aby każdy z nich był zadowolony. Najnowsze trendy w świecie mody możesz nie tylko śledzić, ale również zakupić ich markowe wersje w preferowanej przez siebie formie.

 

Kupon rabatowy Peek & Cloppenburg

Idąc w zgodzie z historią marki jak i jej credo, jakim jest wspominane połączenie najlepszych elementów świata internetowego i rzeczywistego, w realizowanej kampanii nie mogło ich również zabraknąć. Dlatego też, dystrybuowany kupon rabatowy do sklepu Peek&Cloppenburg poprzez sieć partnerską PAKIET PLUS miał charakter dwojaki. Zarówno w sklepie internetowym www.peek-cloppenburg.pl jak i stacjonarnym klient miał możliwość odebrania 12% rabatu na zamówienie powyżej 250zł. Rabat w formie perforowanego kuponu mógł być również wykorzystany jako prezent dla bliskiej osoby.

 

BP_voucher_p&c_2

Na sukces kampanii składa się wiele czynników. Od dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej, aż po ilość dystrybuowanych materiałów. Podsumowując, zgodnie z badaniami marketingowymi,  forma dzielenia się kuponami jako prezentem, zwiększa grupę docelową do 18%. Wierzymy, że taki wynik osiągnie kampania Peek&Clopenburg, a to otworzy drzwi do naszej dalszej współpracy.