Zeszły rok przyniósł Wam wiele pozytywnych zmian, m.in. zmieniła się witryna www.answear.hu. Co było powodem zmiany?
Jest to część znacznie większego procesu. Obecnie działamy w 7 krajach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia, Węgry), a sama marka została założona w grudniu 2010 roku, minęło więc 9 lat od jej wprowadzenia. Był to najwyższy czas na zmianę. Na Węgrzech zaczęliśmy w 2016 roku, ale świat zakupów online zmienia się z dnia na dzień, zmieniają się również wymagania Klientów, a naszym zadaniem jest śledzenie tych zmian i wdrażanie ich. Głównym powodem wprowadzenia zmian w naszym sklepie było stworzenie bardziej praktycznej, przyjaznej dla użytkownika strony, gdzie kupowanie staje się doświadczeniem.
Dlaczego kupowanie w Answear jest doświadczeniem?
Nie wiem jak Tobie, ale mnie zawsze się śpieszy. Chcemy, aby zakupy nie były dla ludzi kolejnym problemem i zależy nam na uczynieniu tej czynność maksymalnie wydajnej w minimalnym możliwym czasie i chcieliśmy aby podążała za tym nasza strona. Dzięki nowo wprowadzonym filtrom znacznie łatwiej jest znaleźć poszukiwany produkt. System informatyczny automatycznie zapisuje ustawione filtry, które można usunąć jednym kliknięciem. Jeśli w ofercie znajdziesz „produkt swoich marzeń”, który ma aktualnie większe i bardziej szczegółowymi zdjęcia oraz dokładniejszy opisem, możesz dokładnie przyjrzeć się i dodać go do swoich „ulubionych” produktów. Stamtąd możesz w dowolnym momencie dodać produkt do koszyka. Wraz z nowymi funkcjami zmienił się także visual strony. Pozostaliśmy w minimalistycznym stylu, ale z wieloma nowymi kategoriami umieszczonymi na stronie głównej.
Macie również nowy program lojalnościowy…
Tak, wszyscy, którzy dołączą do Answear Club, otrzymają znacznie bardziej atrakcyjne warunki niż poprzednio. Zasadniczo za każde zamówienie klient otrzymuje punkty, które następnie może wykorzystać na kolejne zakupy. Nowością jest to, że teraz w Answear Club punkty można również stosować do produktów z rabatem, co oznacza, możliwość zakupów z rabatem do 50%.
Czy zmieniło się coś w kontekście wysyłki produktów?
Tak, do tej pory kurierzy GLS gwarantowali wysoką jakość dostaw i nie jest to już jedyną opcją. Nowością jest możliwość odbioru oraz wymiany zamówień w naszych oddziałach.
Jakie są wasze plany na przyszłość?
Mamy wiele planów i jesteśmy dumni z tego, że wykonaliśmy kilka z nich już na początku tego roku. W ubiegłym roku przenieśliśmy nasz magazyn do większego centrum logistycznego w ciągu jednej nocy. Oznaczało to przeniesienie ponad 2 milionów produktów, do których potrzebowaliśmy 50 ciężarówek i setek pomocnych rąk. To był tylko pierwszy krok. Ze względu na rosnące wymagania rozwijamy nasz Customer Service, tak abyśmy mogli obsłużyć ich jak najwięcej.
W 2020 roku planujemy również zwrócić większą uwagę na zrównoważoną modę. W ubiegłym roku w Polsce rozpoczęliśmy z wielkim sukcesem projekt ECO. Chcemy go kontynuować, ale na razie nie mogę na ten temat więcej powiedzieć.
Ale żadną tajemnica nie jest to, że naszym największym wyzwaniem jest zwiększenie świadomość marki Answear poprzez klasyczne formy kampanii marketingowych oraz nowe, kreatywne projekty. To świetna okazja do współpracy z siecią sklepów internetowych Csomag Plusz , dzięki którym osiągamy ten cel poprzez dystrybucję ulotek reklamowych w paczkach oraz kupony i banery online na kuplio.hu.
Poprzez współpracę także w charakterze Partnera wysyłkowego, oferujemy naszym klientom kupony i rabaty na kolejne zakupy online. Jest to wartość dodana, którą lubią nasi Klienci, dzięki czemu możemy wykorzystać dodatkowy dochód na uruchomienie innych projektów marketingowych.
Przykłady współpracy Answear.hu z węgierskim oddziałem PAKIET PLUS
Bonus katalóg | zima 2019
BALÍK PLUS 2 | jeseň 2019