Opublikowany

UrbanStore – najlepsze marki w jednym miejscu!

Sezonowa wymiana garderoby to temat wykorzystywany przez Urban Store w kampanii Jesień – Zima 2018 w celu przyciągnięcia nowych klientów, zbudowania świadomości marki oraz utrwalenia jej pozycji wśród modnych sklepów internetowych w Czechach i na Słowacji.

Za pośrednictwem sieci BALÍK PLUS, obejmującej swym zasięgiem 1500 partnerskich e-sklepów na rynku czeskim i słowackim, do 80 000 paczek skierowanych do aktywnych Klientów kupujących on-line, dołączony został ekskluzywny kupon rabatowy ze zniżką 4 € / 100Kč za całość oferty e-sklepow urbanstore.

Termin rozpoczęcia kampanii oraz insertowania kuponów w paczkach został wybrany w czasie sezonowej zmiany szaf, kiedy letnie sukienki zastępują cieplejsze ubrania i buty. Jest to zarazem najbardziej gorący czas w branży fashion & accesories. Ważność kuponu do końca roku zapewniała możliwość uzyskania rabatu na zakup świątecznych prezentów, wpływając tym samym na podjęcie decyzji przez klienta przy wyborze e-sklepu, w którym robi on zakupy.
Kupon kierowany był do klientów według kategorii wieku i płci, dystrybuowany był głównie poprzez sklepy z segmentu fashion&beauty, które należą do najsilniejszych segmentów rynku i mają najlepszy zwrot z inwestycji w okresie jesienno – zimowym.

Wybrana drukowana forma działalności akwizycyjnej jest tylko jednym z kanałów ogólnej strategii marketingowej UrbanStore, która pomoże pozyskać nowych klientów i sprawić, aby nasza współpraca była stała i długofalowa.

urban store voucher