Opublikowany

Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl.

Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu. W celu umocnienia wiodącej pozycji na rynku czeskim i wzmocnienia świadomości marki na rynku słowackim, węgierskim i polskim, firma dołącza do wiosennej kampanii z kuponem rabatowym -20% na cały asortyment sklepu.

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_pl1