BP_booking_cover_930x300

Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych

Kody rabatowe i promocje odruchowo kojarzą się wyłącznie z branżą modową lub drogeryjną, ze względu na ich największą ilość na rynku. Jednakże kampanie Pakiet Plus, w których odbywa się rozsyłanie paczek z materiałami reklamowymi poprzez specjalnie utworzoną sieć partnerskich sklepów internetowych, nie są wyłącznie dedykowane sklepom specjalizującym się w sprzedaży odzieży, obuwia czy kosmetyków. Z niniejszych działań reklamowych mogą również skorzystać wszelkiego rodzaju serwisy internetowe. Najlepszym tego przykładem jest ostatnia współpraca pomiędzy PAKIET PLUS, a firmą Booking.com.

booking1

Serwis Booking.com od 23 lat oferuje stale coraz to większą bazę hoteli i apartamentów idealnych na nocleg na całym świecie. Klienci korzystają również z dostępnej oferty rezerwacji lotów, wynajmu samochodów oraz bukowania transportu z i na lotnisko.  Obecnie firma ta posiada biura w 70 krajach, a serwis internetowy jest przystosowany aż do 43 języków, co niewątpliwie świadczy o jej międzynarodowym sukcesie.

Globalna pozycja firmy nie jest jednak powodem do zaprzestania działań marketingowych. Wręcz przeciwnie – powinny być one planowane i skutecznie powtarzane.

booking1b

W kwietniu 2019 Booking.com rozpoczął współpracę z PAKIET PLUS w celu stworzenia kampanii przyciągającej nowych Klientów i promującej wizerunek marki w Polsce. Rozdystrybuowano kupon z atrakcyjną formą promocji w formie cashback. Klienci, którzy zarezerwowali nocleg na Booking.com poprzez link umieszczony na kuponie mogli otrzymać do 100 zł zwrotu po zrealizowanym pobycie.

Wynik kampanii był bardzo pozytywny, dlatego postanowiono powtórzyć ją nie tylko w Polsce, ale także w Czechach. Jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca pomiędzy PAKIET PLUS  oraz Booking.com również zakończy się sukcesem.