Sposoby są liczne, a my oferujemy jeden, aby włączyć komunikację reaktywującą własnych klientów. href=”https://balikplus.sk/wp-content/uploads/2018/02/lenka01.png” rel=”attachment wp-att-2391″>

Dla naszych partnerów w sieci PAKIET PLUS, wprowadzamy nowy produkt – PAKIET PLUS LOYALITY w postaci programu lojalnościowego dla sklepów internetowych, który reprezentuje:
- koperta, która służy do podziękowania za zakup w twoim e-sklepie
- własny projekt graficzny do prezentacji marki
- możliwość skorzystania z dodania własnych materiałów lub benefitów do koperty (faktura, voucher, ulotka, …)
88% firm budujących relacje z klientami jest bardziej rentownych od konkurencji. Nie można zapominać, że dobre referencje to coś, czego nie można kupić, a zadowolony klient nie myśli o pozostawieniu konkurentowi możliwości sprzedaży innych produktów lub usług, a ponadto potrafi przyciągnąć dalszych klientów do firmy.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem PAKIET PLUS LOYALITY w swoją komunikację marketingową? Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod nr tel.: 507 046 471, lub pocztą: info@pakietplus.pl, z przyjemnością przygotujemy koncepcję i doradzimy, jaką formę kampanii zastosować. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, odwiedź www.pakietplus.pl.
Dlaczego są kupony rabatowe w przesyłkach takie ważne?
Inserty w paczkach mogą być opłacalnym i wszechstronnym narzędziem do budowania relacji z klientami. Te relacje mogą pomóc zwiększyć sprzedaż, średnią sumę zamówienia i zarobki. Weź pod uwagę fakt, że doświadczenie klienta związane z twoją marką może wyglądać następująco:
a) nie spełni oczekiwania
b) spełni oczekiwania
c) przekroczy oczekiwania
Istnieje wiele powodów, niektóre nawet poza twoimi mozliwościami, że zadowolenie klienta nie zostanie spełnione. Ale jeśli można dać klientowi mniejszą wartość dodaną, może pomóc wyróżnić się między konkurentami, a także wielokrotnie przewyżyć oczekiwania klienta przy każdym kolejnym zakupie.
Inserty w paczkach są tanie i mogą przynosić wysokie zyski. Odpowiednio dobrany kupon reklamowy może zwiększyć lojalność, sprawiając, że klient poczuje się wyjątkowo. Wrzutki powodują, że klient czuje się ważny i dajemy mu powód do dzielenia się swoimi doświadczeniami i historiami w swoim otoczeniu. To narzędzie może wydawać się proste, wystarczy przecież włożyć ulotkę lub kupon do paczki zawsze podczas wysyłki zamówienia. Istnieje jednak wiele opcji, które można wykorzystać do zdobycia zaufania i przekroczenia oczekiwań klienta.
Najczęstsze możliwości kopert:
-
Kupony rabatowe / oferty
To jeden z najpopularniejszych rodzajów materiałów dodawanych do paczek. Oczywiście, kupony można również wysyłać e-mailem lub SMS-em, ale wysłanie kuponu ze zniżką lub z benefitem na kolejne zamówienie bezpośrednio w paczce zapewni, że klient otrzyma twoją ofertę w formie wymiernej korzyści.
-
Sampling
Próbki mogą dowartościować zamówienie klienta z wielu powodów.
- W zależności od sprzedawanych produktów możesz zaoferować klientom bezpłatne próbki, które otrzymasze od swoich dostawców.
- Klient otrzyma prezent, którego nie oczekiwał w paczce.
- Próbki produktów stanowią doskonały sposób na wprowadzenie nowej oferty do klientów lub nowej linii produktów, którą mogą nie znać.
-
Podarunki do zamówień
Podobnie jak w przypadku próbek, podarunki do zamówień mogą bardzo zachwycić lub zaskoczyć klienta końcowego, bez poczucia, że próbujesz sprzedać mu inny produkt. Prezent może wcale nie być drogi. Ponieważ klient się tego nie spodziewa, większość z nich będzie mile zaskoczona
- Koperta z podziękowaniem / BALÍK PLUS LOYALITY
Najprostszym, najtańszym i najbardziej spersonalizowanym dodatkiem, który możesz przekazać klientowi w ramach przesyłki, jest podziękowanie. Koperta z podziękowaniem za zakupy może być prawdziwym gestem, który pomoże ci budować lojalność, szczególnie gdy po raz pierwszy skontaktujesz się z klientem.
- Recenzja produktu / Udostępnianie w sieciach społecznościowych
Ponieważ dostarczona paczka stanowi w większości przypadków koniec zakupu dla większości klientów, koperta z podziekowaniem za zakupy może być świetnym miejscem, aby poprosić o opinię lub podzielić się swoim doświadczeniem w sieciach społecznościowych.
Jak można podsumować artykuł w formie krótkiego komunikatu? Małe, pozornie bezwartościowe prezenty w połączeniu ze spersonalizowanym zarządzaniem sprawiają, że klienci czują się nadzwyczajnie i sprawiają, że chcą spłacić życzliwość, którą otrzymują. Jest to prawo wzajemności i jest potężnym wyzwalaczem psychologicznym w codziennej praktyce.