Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas

Bazując na sukcesie ubiegłorocznej kampanii, PAKIET PLUS Rumunia rozpoczęło wiosenną kampanię marketingową dla znanej marki Douglas. Voucher w postaci produktu PAKIETPLUS1 był dystrybuowany za pośrednictwem sieci naszych partnerów w Rumunii. Kampania skupiała się na klientach końcowych, którzy mogli skorzystać z bonu zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. Otrzymywali oni 10% zniżki na zakupy lub – 70 RON przy zakupach o wartości powyżej 345 RON.

Douglas jest jedną z najważniejszych sieci handlowych w Europie, a w Rumunii jest reprezentowany przez oddział Parfumerille Douglas. W każdej perfumerii otrzymujesz nie tylko świetną, wykwalifikowaną obsługę na najwyższym poziomie, ale także najlepszą ofertę produktową w świetnie zagospodarowanej przestrzeni drogerii.

Douglas-1_700Douglas2_700

  1. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia Comments Off on GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia
  2. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok
  3. Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o. Comments Off on Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o.
  4. Współpraca z marką ZOOT Comments Off on Współpraca z marką ZOOT
  5. e-Commerce Krakow – comming soon Comments Off on e-Commerce Krakow – comming soon
  6. e-Commerce EXPO 2018 – Budapest Comments Off on e-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  7. Bonus dla stałego klienta! Comments Off on Bonus dla stałego klienta!
  8. Lojalność klienta Comments Off on Lojalność klienta
  9. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn