Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Kampania sklepu factcool.com obejmie swoim zasięgiem 1,9 mln kupujących online

Ekspertom w dziedzinie najnowszych trendów w modzie sklepu factcool.com nie trzeba przedstawiać. Sklep internetowym z ponad 1000 różnych marek odzieży i obuwia tego lata rozpoczyna swoją pierwszą kampanię z siecią PAKIET PLUS.

Jak wygląda współpraca factcool.com z siecią PAKIET PLUS?

  • Typ kampanii: kampania akwizycyjno-brandingowa
  • Rynki: Polska, Słowacja, Czechy, Węgry, Rumunia
  • Produkty: Kupon rabatowy e formacie DL oraz katalog rabatowy (Jesień 2020)
  • Okres dystrybucji: 6 tygodni
  • Zasięg: 1,900,000 aktywnie kupujących online
  • Odbiorcy: kobiety i mężczyźni w wieku 18-45
  • Segmentacja: Uroda I Styl Życia, Dom, Rodzina, Media i Hobby, Technika

 

Oczekiwany rezultat kampanii:

  • Pozyskanie nowych Klientów
  • Zwiększenie sprzedaży online
  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zwiększenie lojalności Klienta
  • Campaign interactivity: Kupon rabatowy -10% na zakupy na factcool.com, ważny także dla produktów już przecenionych

Kupon rabatowy factcool.com

 

Nie znasz factcool.com?

Factcool.com działa w segmencie E-commerce Fashion od 2015 roku i od tego czasu stale się rozwija oraz rozszerza swoją działalność w całej Europie. Marka obecna jest w 18 krajach oferując Klientom ponad 70,000 artykułów z kategorii modnej i sportowej odzieży oraz obuwia różnych marek. Sklep w Polsce jest znany jako pl.factcool.com.

sklep internetowy factcool.com

Korzyści dla Klientów factcool.com:

  • szeroka gama ponad 1000 sprawdzonych marek takich jak TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM i wiele innych
  • ekskluzywne marki premium takie jak EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • rabat na pierwszy zakup, promocje na darmową wysyłkę, specjalne kody rabatowe
  • gwarancja 100% jakości oraz oryginalności produktów
  • 14 dniowe prawo zwrotu bez podania przyczyny
  • współpraca B2B na indywidualnych warunkach

Factcool.com to sklep internetowy z ubraniami, obuwiem oraz akcesoriami dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Oprócz klasycznego dopasowania produktów, sklep oferuje także szeroką ofertę odzieży sportowej do biegania, piłki nożnej, fitnessu, kolarstwa, tenisa, golfa, boksu, sportów wodnych oraz odzieży outdoorowej.

 

Jak wszystko się zaczęło?

“Factcool nie jest w jednym miejscu. Factcool szuka okazji i działa natychmiast. ”*

Współpraca factcool.com oraz sieci PAKIET PLUS może być inspiracją i motywacją na poszerzenie dotychczasowego portfolio kanałów marketingowych i wdrożenie współpracy z siecią PAKIET PLUS. Po letniej kampanii kontynuujemy akcję informacyjną za pomocą kodu rabatowego zamieszczonego w jesiennym wydaniu katalogu rabatowego OBK Ladies 2/2020.

Wierzymy ze oczekiwania zostaną spełnione i nasza współpraca będzie kontynuowana na wszystkich dostępnych rynkach.


source: https://pl.factcool.com/information/about_us

 

  1. Zakupy w Answear to przyjemność. Wiemy dlaczego! Comments Off on Zakupy w Answear to przyjemność. Wiemy dlaczego!
  2. Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK) Comments Off on Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK)
  3. Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych Comments Off on Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych
  4. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  5. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  6. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  7. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  8. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  9. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest