Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Zakupy w Answear to przyjemność. Wiemy dlaczego!

ANSWEAR.hu i węgierski oddział PAKIET PLUS rozpoczęły współpracę w 2017 roku i od tego czasu zrealizowały wiele wspólnych projektów w formie kampanii kuponowych offline oraz kampanii online na portalu KUPLIO.hu W ubiegłym roku Krisz Sebó został Country Managerem węgierskiego oddziału Answear i zgodził podzielić się z nami kilkoma informacjami o ostatnich sukcesach oraz planach na przyszłość.

Zeszły rok przyniósł Wam wiele pozytywnych zmian, m.in. zmieniła się witryna www.answear.hu. Co było powodem zmiany?
Jest to część znacznie większego procesu. Obecnie działamy w 7 krajach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia, Węgry), a sama marka została założona w grudniu 2010 roku, minęło więc 9 lat od jej wprowadzenia. Był to najwyższy czas na zmianę. Na Węgrzech zaczęliśmy w 2016 roku, ale świat zakupów online zmienia się z dnia na dzień, zmieniają się również wymagania Klientów, a naszym zadaniem jest śledzenie tych zmian i wdrażanie ich. Głównym powodem wprowadzenia zmian w naszym sklepie było stworzenie bardziej praktycznej, przyjaznej dla użytkownika strony, gdzie kupowanie staje się doświadczeniem.

Dlaczego kupowanie w Answear jest doświadczeniem?
Nie wiem jak Tobie, ale mnie zawsze się śpieszy. Chcemy, aby zakupy nie były dla ludzi kolejnym problemem i zależy nam na uczynieniu tej czynność maksymalnie wydajnej w minimalnym możliwym czasie i chcieliśmy aby podążała za tym nasza strona. Dzięki nowo wprowadzonym filtrom znacznie łatwiej jest znaleźć poszukiwany produkt. System informatyczny automatycznie zapisuje ustawione filtry, które można usunąć jednym kliknięciem. Jeśli w ofercie znajdziesz „produkt swoich marzeń”, który ma aktualnie większe i bardziej szczegółowymi zdjęcia oraz dokładniejszy opisem, możesz dokładnie przyjrzeć się i dodać go do swoich „ulubionych” produktów. Stamtąd możesz w dowolnym momencie dodać produkt do koszyka. Wraz z nowymi funkcjami zmienił się także visual strony. Pozostaliśmy w minimalistycznym stylu, ale z wieloma nowymi kategoriami umieszczonymi na stronie głównej.

Macie również nowy program lojalnościowy…
Tak, wszyscy, którzy dołączą do Answear Club, otrzymają znacznie bardziej atrakcyjne warunki niż poprzednio. Zasadniczo za każde zamówienie klient otrzymuje punkty, które następnie może wykorzystać na kolejne zakupy. Nowością jest to, że teraz w Answear Club punkty można również stosować do produktów z rabatem, co oznacza, możliwość zakupów z rabatem do 50%.

Czy zmieniło się coś w kontekście wysyłki produktów?
Tak, do tej pory kurierzy GLS gwarantowali wysoką jakość dostaw i nie jest to już jedyną opcją. Nowością jest możliwość odbioru oraz wymiany zamówień w naszych oddziałach.

Jakie są wasze plany na przyszłość?
Mamy wiele planów i jesteśmy dumni z tego, że wykonaliśmy kilka z nich już na początku tego roku. W ubiegłym roku przenieśliśmy nasz magazyn do większego centrum logistycznego w ciągu jednej nocy. Oznaczało to przeniesienie ponad 2 milionów produktów, do których potrzebowaliśmy 50 ciężarówek i setek pomocnych rąk. To był tylko pierwszy krok. Ze względu na rosnące wymagania rozwijamy nasz Customer Service, tak abyśmy mogli obsłużyć ich jak najwięcej.

W 2020 roku planujemy również zwrócić większą uwagę na zrównoważoną modę. W ubiegłym roku w Polsce rozpoczęliśmy z wielkim sukcesem projekt ECO. Chcemy go kontynuować, ale na razie nie mogę na ten temat więcej powiedzieć.

Ale żadną tajemnica nie jest to, że naszym największym wyzwaniem jest zwiększenie świadomość marki Answear poprzez klasyczne formy kampanii marketingowych oraz nowe, kreatywne projekty. To świetna okazja do współpracy z siecią sklepów internetowych Csomag Plusz , dzięki którym osiągamy ten cel poprzez dystrybucję ulotek reklamowych w paczkach oraz kupony i banery online na kuplio.hu.

Poprzez współpracę także w charakterze Partnera wysyłkowego, oferujemy naszym klientom kupony i rabaty na kolejne zakupy online. Jest to wartość dodana, którą lubią nasi Klienci, dzięki czemu możemy wykorzystać dodatkowy dochód na uruchomienie innych projektów marketingowych.

Przykłady współpracy Answear.hu z węgierskim oddziałem PAKIET PLUS

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Catalogue | Winter 2019

bp_930x443_answear_hu_1

Package inserts PP2 | Autumn 2019

  1. Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK) Comments Off on Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK)
  2. Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych Comments Off on Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych
  3. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  4. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  5. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  6. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  7. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  8. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  9. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore