Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Targi eHandlu Warszawa 2018

7 listopada to dzień, w którym odbędzie się największe wydarzenie dla sklepów internetowych w Europie Środkowej. Centrum Wystawiennicze EXPO XXI w Warszawie będzie wtedy gościć 18 prelegentów oraz 130 wystawców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, analizami i prognozami w zakresie nowych trendów w e-commerce i marketingu online. Wśród wystawców będzie także polski oddział PAKIET PLUS. Jeśli będziesz w tym czasie w Warszawie, to chcielibyśmy Cię gorąco zaprosić na spotkanie z nami.
Prezentacje odbędą się w 3 salach, w których założyciele i właściciele sklepów internetowych, agencje reklamowe, marketingowcy oraz menedżerowie produktu podzielą się cennymi doświadczeniami oraz studiami przypadków na tematy, które zarówno małe jak i duże firmy napotykają w swojej działalności np. Web Design, E-mail Marketing, Marketing Automation, Product Princing, Push Notification, inteligencja e-commerce w praktyce, Performance Marketing oraz wiele innych interesujących tematów. Szczegółowy program konferencji znajduje się tutaj.

PAKIET PLUS jest jednym z wystawców Targów eHandlu EXPO 2018. Jeśli planujesz wziąć udział w wystawach lub konferencjach, zapraszamy na spotkanie z nami. Nasi menedżerowie są gotowi wprowadzić Cię koncepcję marketingu off-line i przedstawić końcowych Klientów sklepów on-line jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi pozyskiwania i rekrutacji nowych Klientów Twojego sklepu internetowego.

Data: 7.11. 2018 Miasto: Warszawa, Polska
Targi rozpoczynają się o godzinie 10:00
Prezentacje rozpoczynają się o 11:15
Wejście jest BEZPŁATNE – obowiązkowa rejestracja

varsava_expo2018_700x600

  1. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  2. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  3. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  4. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  5. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  6. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  7. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  8. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  9. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas