Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest

Chcieli by śmy zwrócić Państwa uwagę na nadchodzące wydarzenie w świecie online na początku 2019 roku. Jeśli możecie, nie przegapcie jednego z największych wydarzeń na Węgrzech – Ecommerce EXPO, które przynosi wiele okazji do zwiększenia efektywności zarówno początkujących, jak i już istniejących sklepów internetowych na rynku węgierskim.

Czym jest E-commerce EXPO?

4-dniowe wydrzenie dzień po dniu wypełnione informacjami, trendami, analizami i praktycznymi doświadczeniami w zakładaniu, prowadzeniu sklepu internetowego, marketingu online oraz sprzedaży. Wydarzenie, które daje możliwość poznania nowych partnerów biznesowych, utrwalenia więzi z obecnymi oraz zdobycia nowych klientów.

EXPO_012019_HU_Speakers

Ponad 40 inspirujących wykładowców, 55 specjalistów i więcej niż 2000 uczestników konferencji w Lourdes Conference w Rendezvényközpont. To doskonała okazja do spotkania z profesjonalistami jak konsultant ds. Marketingu Kriszt Janat, Google Illés Vadász, ekspert ds. Marketingu internetowego András Szőke i wielu innych ekspertów z Węgier i zagranicy.

Oczywiście będzie tam również nasz węgierski oddział PAKIET PLUS – CSOMAG PLUSZ. W roli wystawcy jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania uczestników i podzielić się praktycznymi doświadczeniami z zakresu marketingu kuponowego zarówno w działaniach online jak i offline. Jeśli zamierzają Państwo wziąć udział w tym wydarzeniu lub polecić je swoim partnerom, serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.ecomexpo.hu

LURDY, KONFERENCIA ÉS RENDEZVÉNYKÖZPONT
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
24. Januar 2019    9:00 – 19:00

Numer stanowiska: 42

EXPO_map

  1. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  2. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  3. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  4. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  5. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  6. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  7. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  8. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  9. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland