Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

INTERNET HUNGARY 2018 Conference

Już od jutra będziecie mieli okazję spotkać się z profesjonalistami z branży e-commerce działającymi na rynku węgierskim. W dniach 25 i 26 września odbywa się jedno z najważniejszych wydarzeń „przemysłu online“ INTERNET HUNGARY. Od 1999 roku uczestnicy prezentują nowe analizy, informacje międzynarodowe oraz rządowe programy skoncentrowane na informatyzacji firm na Węgrzech. Organizatorzy przygotowali interesujący program pełen prezentacji o nowych trendach, praktycznych doświadczeniach, case studies i badań tematycznych. W ciągu dwóch dni w sześciu salach zostanie przedstawione ponad 25 tematów dla 2500 uczestników. Tematyka konferencji obejmuje między innymi:

  • Branding
  • Digital Communication
  • Business – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Strategie
  • Design – marketing emocjonalny
  • Sztuczną inteligencję
  • Data-marketing
  • Strategia i zarządzanie – tworzenie treści

Szczegóły planu znajdziecie tutaj. Program konferencji.

Cieszymy się, że nasz węgierski oddział CSOMAG PLUSZ (PAKIET PLUS) aktywnie uczestniczy w programie Offline i Online Marketingu. Nasi managerowie pojawią się w środę o 10:30 i przedstawią efektywność kampanii akwizycyjnych w celu połączenia wydruków z reklamą i sprzedaży online. Osoby zainteresowanie szczegółami będą mogły się z nimi zapoznać podczas prezentacji oraz przy stoisku CSOMAG PLUSZ, bezpośrednio w centrum wystawowym. Tam znajdą informacje o zaletach jednego z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych skierowanych do aktywnych kupujących online, a także o sekretach sukcesu kampanii marketingowych w dużych i małych e-sklepach.

Czekamy na Ciebie.

  1. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  2. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  3. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  4. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  5. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  6. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  7. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas
  8. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia Comments Off on GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia
  9. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok