Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK)

Chcesz uzyskać informacje na temat SEO z pierwszej ręki? Pamiętaj, aby nie przegapić największej konferencji SEO w regionie CEE!

 SEOzraz 10 luty 2020

Stará Tržnica, Bratysława

Czeka na Was 17 prelegentów z 8 krajów, aby przekazać swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe dla ponad 400 uczestników. Wydarzenie dedykowane jest szerokiej publiczności e-commerce, społeczności marketingu oraz miłośnikom SEO z Europy Środkowej i Wschodniej. Spotkanie dostarczy cennych informacji na temat aktualnych trendów i innowacji w zakresie optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i wyników pozycjonowania. Więcej o wydarzeniu

Nasi entuzjaści SEO z PAKIET PLUS na pewno tam będą! 😊 A Ty?

#seozraz #seo #ecommerce

  1. Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych Comments Off on Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych
  2. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  3. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  4. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  5. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  6. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  7. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  8. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  9. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych