Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych

Kody rabatowe i promocje odruchowo kojarzą się wyłącznie z branżą modową lub drogeryjną, ze względu na ich największą ilość na rynku. Jednakże kampanie Pakiet Plus, w których odbywa się rozsyłanie paczek z materiałami reklamowymi poprzez specjalnie utworzoną sieć partnerskich sklepów internetowych, nie są wyłącznie dedykowane sklepom specjalizującym się w sprzedaży odzieży, obuwia czy kosmetyków. Z niniejszych działań reklamowych mogą również skorzystać wszelkiego rodzaju serwisy internetowe. Najlepszym tego przykładem jest ostatnia współpraca pomiędzy PAKIET PLUS, a firmą Booking.com.

booking1

Serwis Booking.com od 23 lat oferuje stale coraz to większą bazę hoteli i apartamentów idealnych na nocleg na całym świecie. Klienci korzystają również z dostępnej oferty rezerwacji lotów, wynajmu samochodów oraz bukowania transportu z i na lotnisko.  Obecnie firma ta posiada biura w 70 krajach, a serwis internetowy jest przystosowany aż do 43 języków, co niewątpliwie świadczy o jej międzynarodowym sukcesie.

Globalna pozycja firmy nie jest jednak powodem do zaprzestania działań marketingowych. Wręcz przeciwnie – powinny być one planowane i skutecznie powtarzane.

booking1b

W kwietniu 2019 Booking.com rozpoczął współpracę z PAKIET PLUS w celu stworzenia kampanii przyciągającej nowych Klientów i promującej wizerunek marki w Polsce. Rozdystrybuowano kupon z atrakcyjną formą promocji w formie cashback. Klienci, którzy zarezerwowali nocleg na Booking.com poprzez link umieszczony na kuponie mogli otrzymać do 100 zł zwrotu po zrealizowanym pobycie.

Wynik kampanii był bardzo pozytywny, dlatego postanowiono powtórzyć ją nie tylko w Polsce, ale także w Czechach. Jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca pomiędzy PAKIET PLUS  oraz Booking.com również zakończy się sukcesem.

  1. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  2. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  3. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  4. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  5. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  6. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  7. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  8. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  9. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018