Plan edycyjny

Kuponowy bonus katalog – PL 2019

Offline bonus katalóg

 

Produkt Nakład razem (szt.) Zamówienia dostarczyć
do
Grafika dostarczyć
do
Dystrybucja katalogu
od
Dystrybucja katalogu
do
Ważny
do
LADIES PL
(marzec – maj)
120 000  08.03.2019 11.03.2019 02.04.2019 12.05.2018  31.7.2019
LADIES PL
(październik – listopad)
120 000 11.09.2019 13.09.2019 01.10.2019 10.11.2019  31.12.2019
LADIES PL
(listopad – grudzień)
150 000 10.10.2019 11.10.2019 29.10.2019 08.12.2019  28.2.2020
Recent Posts

Siła kuponów rabatowych

Pod koniec września miała miejsce już 18. coroczna konferencja CJU (Customer Journey University), która przynosi najciekawsze informacje ze świata ,,branży online”. Członkowie programów partnerskich z całego świata w tym roku spotkali się w słonecznym Santa Barbara, gdzie zespół Google przedstawił wyniki najnowszych analiz online.

O swoich najnowszych badaniach przeprowadzonych przez ponad 1000 specjalistów ze świata marketingu opowiadali pracownicy i analitycy Google, Kieran Cambell i Andrew Ricker. Badanie zatytułowane: „Zmieniający się konsument cyfrowy: ujawnienie skuteczności kuponów i kodów” trwało sześć miesięcy i otrzymało ciekawy wynik. Kupony jako część strategii współpracy partnerskiej przynosi zarówno krótko jak i długoterminowe korzyści.

„Są one istotną częścią ścieżki zakupowej i szacuje się, że wkrótce będzie ich używać więcej niż połowa konsumentów” powiedział Kieran Campbell. Analizę opierał o prognozy, które przewidują, że w 2021 roku kupony online będzie wykorzystywać 55% amerykanów.

Strategia kuponowa

Kluczowe pytanie, na które odpowiedź była poszukiwana przez Riekera dotyczyło wpływu kuponów na zwiększenie sprzedaży produktów i usług. Jaka jest odpowiedź? „Przypadki, w których klient dokonuje zakupu i zatrzymuje się, by znaleźć kod rabatowy szacuje się na ok. 6%. Ci klienci najpierw znajdują sklep w którym chcą zrobić zakupy, a potem szukają zniżek. Okazuje się, że pozostałe 94% to zakupy, do których napędza kupon rabatowy”.

Kolejnym celem badania było zrozumienie, czy strategia kuponowa zwiększa prawdopodobieństwo zakupu. ,,W Google wiemy lepiej niż ktokolwiek inny, że reklama i marketing muszą mieć odzwierciedlenie w wynikach biznesowych”. Dlatego analitycy comScore porównali dwie grupy ludzi. Pierwszą, gdzie znaleźli się ludzie, którzy korzystają z kuponów rabatowych, oraz drugą w której konsumenci robią zakupy bez kuponów. Patrząc na ilość zakupów, w pierwszej grupie dokonuje się ich dwa razy więcej.

Wpływ kuponu na markę

Do badania zaangażowała się również wiodąca firma analityczna comScore, która poszerzyła je o kolejne dane. Zadaniem firmy było przeanalizowanie, w jaki sposób strategia kuponowa wpływa na zachowanie konsumentów oraz w jaki sposób kupony wpływają na lojalność wobec marki. „Przekonaliśmy się, że kupony mają istotny wpływ na lojalność wobec marki” – mówi Rieker.

„Osoby otrzymujące kupony rabatowe coraz częściej szukają aktualnych kodów i, co ciekawe, coraz częściej wracają do sklepów, w których je wykorzystały. Przekonaliśmy się, że konsumenci używający kodów rabatowych wygenerowali 5% więcej zysków” powiedział Cambell, dodając, że „pozycja kuponów rabatowych jest o wiele mocniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. W dzisiejszej dobie ogromnej konkurencji dostawcy mogą, dzięki kuponom rabatowym” – zakończył.

Żródło: : junction.cj.com

  1. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  2. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  3. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  4. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  5. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  6. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  7. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  8. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  9. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego