Opublikowany

Ostatnie przedświąteczna kampania Klenoty Aurum została oceniona jako bardzo udana, dzięki czemu firma powtórzyła ją w kwietniu 2018 roku.

Celem ubiegłorocznej kampanii było zaprezentowanie nowego oblicza firmy i jednoczesne wprowadzenie nowej serii produktów. W 2017 roku, jako twarz Klenoty Aurum została wybrana światowej sławy legenda hokeja – Jaromir Jágr. W 2018 roku to Gabriela Koukalova reprezentuje markę jako kolejna osobowość ze świata sportu.

Jak już wspomnieliśmy, celem kampanii było zaprezentowanie każdego roku nowej twarzy kampanii przy jednoczesnym wspieraniu akcji tematycznych, takich jak „Black Friday”. Klient (Klenoty Aurum) zaoferował przedświąteczny rabat w wysokości 20% na zakup luksusowej biżuterii i zegarków. Kampania była skierowana wyłącznie na wsparcie 2-miesięcznego sklepu internetowego.

Ostatnim, ale nie mniej ważnym celem, było skupienie uwagi na sklepach stacjonarnych w centrach handlowych, aby poznali go klienci w całych Czechach.

aurum_700x350_koukalova

aurum_voucher_700x350