Opublikowany

Narzędziem komunikacyjnym był kupon rabatowy na – 20% zniżkę na cały asortyment.

Kampania kuponowa dla online sklepu z meblami – Möbelix

Koncept kampanii był  „w zasięgu“ grupy docelowej dom i mieszkanie, i był realizowany formą kuponów rabatowych włożonych do przesyłek. Kupon rabatowy ze względu na segment – meble, był ważny przez 3 miesiące.

Wyniki kampanii były bardzo pozytywne i Möbelix  dzięki temu kanałowi zyskał  10 % zupełnie nowych klientów, którzy jeszcze nigdy nie kupowali w e-sklepie. Ważnym elementem kampanii była również wartość zrealizowanych zakupów, która prewyższała średnią wartość zakupów wykonanych na podstawie ogólnych kampanii. Jednocześnie kupon rabatowy klienci użyli  głównie na zakup towaru bez upustów choć nie było to warunkiem wykorzystania rabatu. Kuponami rabatowymi z  – 20% upustem udało nam się wywołać nie tylko popyt, ale osiągnąć  wyższą wartość zakupów niż  zazwyczaj przeprowadzanych bez kuponów. Respons zrealizowanych zakupów na Słowacji wyniosił 0,42% i 0,34% w Czechach. Ze względu na specyficzny segment 60% kupujących wykorzystało kupon w ciągu ostatniego miesiąca ważności kuponu. Liczba ta potwierdza, że kampania została ustawiona prawidłowo, ponieważ przy zakupie tego rodzaju produktów jest klient wydłuża proces decyzyjny w porównaniu do zakupu towarów codziennego spożycia.

 pakietplus

Chcesz również należeć do grupy zadowolonych klinetów?

Kontaktuj  nas na 507 046 471 lub na info@pakietplus.pl