Właśnie w tym celu powstał sklep internetowy Oblecsadorobty.sk. Pomaga on firmom, przedsiębiorcom i przede wszystkim pracownikom, oferując odzież, obuwie i inne produkty ochronne, które zwiększają bezpieczeństwo w miejscu pracy. Każdy z produktów wykonany jest z najlepszej jakości materiałów, co przekłada się także na komfort pracownika.
Pomimo specyficznej grupy docelowej właściciele sklepu postanowili podarować klientom coś, co sprawi im przyjemność. Dodatkiem każdego zamówienia jest podziękowanie w formie koperty LOYALITY PLUS, w której znajdują się kupony rabatowe. Poprzez ten drobny upominek dają swoim klientom radość z zakupów oraz możliwość tańszych zakupów.
Grafika w kopercie zawiera nagłówek „Dziękujemy, że ubrałeś się z nami”. Cele tej komunikacji to:
- wzbudzenie zadowolenia z zakupów
- podtrzymanie dobrej relacji
- odróżnienie się od konkurencji
- zakomunikowanie klientom, gdzie znajdą nowe produkty
Dodatkowo koperta z podziękowaniem używana jest także jako dodatek w sklepie stacjonarnym, dzięki czemu nie tylko dociera do Klientów, którzy preferują taki rodzaj zakupów, ale także zwiększa efektywność całej kampanii.