PAKIET PLUS Sp. z o.o. w imieniu węgierskiego oddziału CSOMAG PLUSZ Kft. był po raz pierwszy w centrum działań. Przedstawiamy opinię naszej Country Manager Katalin Paal z tego wydarzenia.
Jak oceniasz całe wydarzenie?
E-commerce EXPO to targi online biznesu, które bardzo mi się podobały. Z pozycji wystawcy miałam okazję spotkać wielu ludzi z branży, zarówno naszych aktywnych klientów jak i partnerów. EXPO przyniosło mi również szereg nowych kontaktów z przedstawicielami sklepów internetowych, którzy w przyszłości mogą zostać naszymi klientami lub partnerami. Poruszyliśmy wspólnie wiele interesujących tematów z naszej branży.
Który temat był najczęściej poruszany na twoim stoisku?
Prawdę mówiąc, najwięcej rozmawialiśmy o naszych produktach. Klienci byli zainteresowani oferowanymi przez nas działaniami, pytali jak z powodzeniem przeprowadzić międzynarodową kampanię kuponową, co oznacza proces kontroli jakości w dystrybucji, i jak przygotować się do wydania nowego drukowanego wiosennego katalogu LADIES 2018. Zaprezentowaliśmy również nowość w naszej ofercie – oprócz narzędzi internetowych – wyłączny e-mailing portalu vasekupony .sk, dzięki czemu zwiększamy bezpośredni wpływ na klientów online. Partnerzy interesowali się nowinką wprowadzoną w tym roku – produktem PAKIET PLUS loyalty i jego wprowadzeniem do obrotu, jak również samym procesem dokładania insertów do paczek.
Jakie są bezpośrednie reakcje na ten produkt?
Partnerzy zdecydowowanie docenili możliwość aktywnego udziału w dystrybucji kuponów rabatowych i prezentacją własnego e-sklepu. Merketingowcy zawsze czują potrzebę wzmocnienia marki w oczach klienta, pracy nad jego lojalnością i motywają do następnego zakupu. PAKIET PLUS LOYALITY wprowadza nową formę bezpośredniej komunikacji, a kupon w eleganckiej kopercie DL uniemożliwia złe wrażenie po otwarciu opakowania. Dzięki temu produktowi drukowane kupony rabatowe nie będą już „wrzucone byle jak“ w paczce (często spowodowanym przez transport na drogach o różnej jakości), ale będą one elegancko reprezentować e-sklep i przekazywać cenną informację klientowi, czyli „dziękujemy za zakupy”.
Dla kogo jest faktycznie przeznaczona PAKIET PLUS LOYALTY?
Jak już wspominałam, ten produkt jest kopertą przeznaczoną do dystrybucji kuponów rabatowych, bo zwykle nasi partnerzy wkładają do paczek nawet 4 rodzaje kuponów. Jest przeznaczony dla naszych partnerskich e-sklepów, wprowadza ład i porządek w paczkach, a w kwestii marketingowej pozwalaja na budowanie świadomości o marce e-sklepu i wzmacnia lojalność klientów.
W jaki sposób zostało przygotowane stoisko CSOMAG PLUSZ na to wydarzenie?
W tym roku staraliśmy się wzmacniać widoczność naszej prezentacji stoiska poprzez uniwersalną ścianę prezentacyjną Pop-Up, co pomogło odwiedzającym skutecznie przekazać ideę naszych offline-owych, jak i online-owych usług na portalu Kuplio.hu. Odwiedzającym przedstawiliśmy nowy film promocyjny (not. red. wkrótce też pakietplus.pl), w którym przekazujemy proste wyjaśnienia jak działa cała sieć dodawania kuponów rabatowych. Wielu marketingowców nie poznało jeszcze naszej formy marketingu bezpośredniego, i bardzo zaintersowała ich sama idea docierania „print-ów” do klientów kupujących online według własnej segmentacji.
Czy planujesz wziąć udział w EXPO E-commerce w przyszłym roku?
Na pewno tak, ale zanim wkroczymy w następny rok, weźmiemy również udział w innych wydarzeniach europejskich. Planujemy udział w maju na E-commerce w Bukareszcie, oraz na Targiehandlu w Krakowie w Polsce. Udział w każdej konferencji pozwala nam pogłębiać relacje z dotychczasowymi klientami i partnerami, podzielić się cennymi radami, doświadczeniami jak również poznać nowych ciekawych ludzi.
Życzę sukcesu i abyś z takim samym entuzjazmem wracała z dalszych zaplanowanych wydarzeń. Dziękuję za rozmowę.
Na naszym blogu pakietplus.pl i w serwisie społecznościowym Linked In i Facebook będziemy publikować przygotowywane działania i produkty. Ucieszy nas, jeśli dołączysz do naszych obserwatorów i dasz nam “like”. Dzię.