Z punktu widzenia Klienta dodatki reklamowe umieszczane w paczkach lub czasopismach są jedną z najbardziej przydatnych form reklamy. Konsumenci odbierają je bardziej pozytywnie niż reklamy w telewizji, radio czy jakimkolwiek innym nośniku. Jest to jedyne medium offline docierające do klientów online.
Wnosimy nowe unikalne pomysły
1. Precyzyjne targetowanie grupy docelowej Klienta
Połączymy Cię z Twoimi potencjalnymi Klientami zgodnie z podaną przez Ciebie specyfikacją.
Połączymy Cię z Twoimi potencjalnymi Klientami zgodnie z podaną przez Ciebie specyfikacją.
2. Wyjątkowa oferta
Zaplanujemy dla Ciebie optymalną formę komunikacji. Pomożemy Ci stworzyć optymalny dodatek reklamowy lub kupon, a także zapewnimy jego produkcję.
Zaplanujemy dla Ciebie optymalną formę komunikacji. Pomożemy Ci stworzyć optymalny dodatek reklamowy lub kupon, a także zapewnimy jego produkcję.
3. Optymalny czas kampanii
Zadbamy o to, aby Twoje materiały dotarły do potencjalnych Klientów we właściwym czasie.
Zadbamy o to, aby Twoje materiały dotarły do potencjalnych Klientów we właściwym czasie.
4. Optymalizujemy każdą kampanię
W każdej kampanii staramy się znaleźć optymalny stosunek ceny do zasięgu kampanii. To od Ciebie zależy, czy skupimy się na optymalizacji wyników, czy też na jak największej liczbie pozyskanych Klientów.
W każdej kampanii staramy się znaleźć optymalny stosunek ceny do zasięgu kampanii. To od Ciebie zależy, czy skupimy się na optymalizacji wyników, czy też na jak największej liczbie pozyskanych Klientów.
Drukowane materiały reklamowe to rodzaj personalnej konsultacji z poleceniem
Nasze kampanie działają
Bezpośredni kontakt w domu Klienta
Kontakt z materiałami reklamowymi dużym stopniu wpływa na decyzję zakupową Klienta. Moment w którym otwieramy paczkę zawsze jest wyjątkowy.
Klient wie, że decyzja w 100% należy do niego
Klient korzystając z tej formy reklamy nie jest pod presją. Wie, że jego decyzja jest w 100% dobrowolna.
100 % mierzalne kampanie
W zależności od ustawień mechanizmu kampanii, dostępne są różne metody oceny i pomiaru konwersji oraz wyników kampanii. Kampanie offline można mierzyć online.
85 %
osób uważa, że drukowane kupony rabatowe są przydatne
42 %
ankietowanych czyta załącznik i odwiedza stronę reklamodawcy
18 %
respondentów poleciłoby ofertę znajomym