Opublikowany

Łączy w sobie elementy marketingu bezpośredniego i komunikacji medialnej.

Jest to narzędzie, za pośrednictwem którego można zrealizować efektywną wysyłkę materiałów promocyjnych, reklam i próbek do określonej grupy docelowej, czyli do polskich, słowackich oraz czeskich klientów kupujących w sklepach internetowych z sieci PAKIET PLUS. Sieć Pakiet Plus obecnie posiada ponad 750 sklepów internetowych w różnych kategoriach towarowych, za pośrednictwem których możemy dołączać materiały promocyjne do ponad 10 mln przesyłek rocznie. Z każdym dniem do sieci przystępuje od trzy do pięciu nowych partnerów.

Jak działa sieć PAKIET PLUS?

Jakie korzyści oferuje nowe crossmedialne narzędzie marketingowei jak pomaga w utrzymywaniu relacji z klientami lub w pozyskiwaniu nowych?

  • Precyzyjny wybór określonych grup docelowych z efektem polecenia.
  • Kontakt z aktywnie online kupującymi klientami – najaktualniejsza baza na rynkuMinimalna liczba zwrotów (maks. do 3-5%)
  • 42% respondentów przeczyta materiały promocyjne i odwiedzi stronę internetową reklamodawcy (źródło: GfK – Europejski kuponing)
  • Skuteczne narzędzie marketingowe

 

Czy jesteś zainteresowany naszym nowym crossmedialnym narzędziem ? Chcesz dowiedzieć się więcej ? Odwiedzić naszą stronę internetową lub skontaktuj się z nami w celu ustalenia spotkania i prezentacji naszych usług.