O kampani
Ekspertom w dziedzinie najnowszych trendów w modzie sklepu factcool.com nie trzeba przedstawiać. Sklep internetowym z ponad 1000 różnych marek odzieży i obuwia tego lata rozpoczyna swoją pierwszą kampanię z siecią PAKIET PLUS.
Jak wygląda współpraca z factcool?
- Typ kampanii: kampania akwizycyjno-brandingowa
- Rynki: SK, CZ, HU, PL, RO
- Produkty: kupon rabatowy e formacie DL (jednostronny) oraz katalog rabatowy (Jesień 2020)
- Okres dystrybucji: 6 tygodni
- Zasięg: 1.900.000 aktywnie kupujących online
- Odbiorcy: kobiety i mężczyźni w wieku 18-45
- Segmentacja: Uroda i Styl Życia, Dom, Rodzina, Media i Hobby, Technika
Oczekiwany rezultat kampanii
- Pozyskanie nowych Klientów
- Zwiększenie sprzedaży online
- Zwiększenie świadomości marki
- Zwiększenie lojalności Klienta
- Campaign interactivity: Kupon rabatowy -10% na zakupy na factcool.com, ważny także dla produktów już przecenionych