Może być to świetna strategia marketingowa dla Twojego sklepu jeśli:
- chcesz zwiększyć współczynnik konwersji u swoich dotychczasowych Klientów,
- chcesz zbudować lojalność z Klientami,
- Twój sklep dostaje tylko przeciętne recenzje,
- chcesz przekroczyć oczekiwania swoich Klientów,
- chcesz otrzymywać wynagrodzenie za insertowanie materiałów i tym samym obniżyć koszt pakowania paczek.
Ulotkę dołączoną do zakupów przeczyta 3 razy więcej klientów niż mailing
Kiedy ostatnio otworzyłeś mailing od firmy lub marki? Ile wiadomości otrzymałeś w ostatnim tygodniu? Ile z nich od razu trafiło do Twojego folderu ze spamem lub prosto do kosza? Jak myślisz, czy Twoi Klienci postępują w inny sposób?
Zaletą ulotki dołączonej do zakupów jest to, że potencjalny Klient nie może jej przeoczyć. Nie dotyczy to biuletynu wysyłanego drogą mailową. Ulotka to Twój drukowany newsletter, który przeczyta 3-4 razy więcej klientów niż newsletter e-mailowy.
Korzyści
- Możliwość zaprezentowania swojego biznesu – przewaga konkurencyjna, oferta specjalna, promocje itd.
- Jeśli zaoferujesz swoim Klientom wartość dodaną w postaci atrakcyjnego kuponu rabatowego, jest większa szansa, że powróci i dokona kolejnego zakupu w Twoim sklepie.
- Inserty pomagają budować lojalność Klientów, są rodzajem podziękowania za zakupy i nadają komunikacji osobisty charakter.
- Za każdą rozdystrybuowaną ulotkę otrzymujesz zapłatę i w ten sposób możesz obniżyć koszty pakowania paczek.
Jak to działa?
Ty określasz cel kampanii i grupę docelową. My dostarczymy inserty reklamowe Partnerom i będziemy kontrolować sieć. Sklepy internetowe umieszczą Twoje materiały w swoich opakowaniach. Klienci kojarzą pozytywne doświadczenia zakupowe z ulotkami reklamowymi i korzystają z ofert.