Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sieć Pakiet Plus?

Sieć PAKIET PLUS łączy duże, średnie i małe sklepy internetowe, zapewniając dystrybucję przesyłek i możliwość dołączania do nich materiałów promocyjnych.

Sieć przynosi korzyści sklepom internetowym i umożliwia im zarabianie pieniędzy poprzez dołączanie różnych materiałów promocyjnych, co daje także dodatkową wartość klientom końcowym i zwiększa ich satysfakcję z otrzymanej przesyłki. Partnerzy reklamowi mają możliwość precyzyjnego wyboru grupy docelowej spośród aktywnych klientów kupujących online.

Ile kosztuje uczestnictwo w sieci Pakiet Plus?

Członkostwo oraz rejestracja w sieci PAKIET PLUS jest darmowa dla wszystkich partnerów. Zamówione materiały promocyjne dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres. Oprócz samego dołączania materiałów promocyjnych i próbek do przesyłek nie powstają żadne koszty.

Co się dzieje po zarejestrowaniu do sieci Pakiet Plus ?

Po zarejestrowaniu się w sieci PAKIET PLUS będziecie otrzymywać informacje o aktualnej ofercie oraz możliwości dołączania materiałów. Zamawianie i wybór materiałów promocyjnych jest dobrowolne, a cały proces odbywa się za pośrednictwem konta użytkownika. Materiały promocyjne dostarczamy na nasz koszt pod wskazany adres. Następnie wystarczy je włożyć lub dołączyć do przesyłek. Aby uzyskać dokładne informacje o ilości wysłanych materiałów promocyjnych, trzeba co najmniej raz w tygodniu aktualizować na swoim koncie liczbę wysyłanych przedmiotów. Wówczas co miesiąc automatycznie wpłacimy na konto uzgodnioną kwotę.

Co oznacza udział w sieci Pakiet Plus dla mojej codziennej pracy?

Dla partnera wysyłkowego członkostwo w sieci PAKIET PLUS daje możliwość dołączania do jednej przesyłki maksymalnie czterech sztuk materiałów promocyjnych lub próbek produktów. W przesyłce nie może znajdować się nic innego oprócz towaru i dołączonych dokumentów, takich jak na przykład faktura czy dowód dostawy.

Mogę wybrać materiały, które chcę dołączać do przesyłek?

Wybór materiałów wkładanych do przesyłek leży po stronie partnera wysyłkowego. Wybiera on dowolne materiały, które są dostępne w ofercie.

Ile kosztuje dostawa materiałów?

Dostawa materiałów jest bezpłatna. Materiały promocyjne lub próbki produktów dostarczymy pod wskazany adres na nasz koszt.

Jakie są wymagania dotyczące zgłaszania ilości wysłanych Materiałów promocyjnych?

Tworzenie komunikatów o stanie wysyłanych materiałów promocyjnych nie zajmuje więcej niż dwie minuty. Za pośrednictwem konta użytkownika trzeba, co najmniej raz w tygodniu, wprowadzić liczbę wysłanych materiałów promocyjnych.

Ile mogę zarobić w sieci Pakiet Plus ?

Wysokość wynagrodzenia jest zależna od aktualnej oferty i od ilości zamówionych materiałów promocyjnych . Jest ono także uzależnione od rodzaju, wagi i wielkości materiałów. Wszystkie dostępne materiały promocyjne pogrupowane według różnych segmentów biznesu internetowego, można znaleźć na koncie użytkownika. Oferta jest także wysyłana drogą mailową. Każdy materiał promocyjny posiada określoną kwotę wynagrodzenia, która jest wypłacana za dołączanie go do przesyłek.

Do jednej przesyłki można włożyć maksymalnie cztery różne materiały promocyjne. Jeśli sklep internetowy chce dodać do przesyłek własne materiały reklamowe, wówczas może dołączyć maksymalnie trzy sztuki materiałów promocyjnych z sieci PAKIET PLUS. Za materiały reklamowe nie są uważa się dowodów dostawy i faktur.

Kiedy i jak będzie wypłacane wynagrodzenia za wkładanie Materiałów promocyjnych?

Wysokość wynagrodzenia jest stale widocznea na koncie użytkownika. Zawsze 15 dnia każdego miesiąca wysyłamy podsumowanie za poprzedni miesiąc. Wynagrodzenie jest wypłacane na konto bankowe podane na koncie użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania faktury.

Minimalna kwota płatności wynosi 500 złotych. Jeśli w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego wynagrodzenie nie osiągnie minimalnej kwoty do zapłaty, zostanie ona przeniesiona na kolejny miesiąc, aż osiągnie poziom kwoty minimalnej.

Dlaczego są potrzebne dowody o wysyłkach i jak powinny one wyglądać?

Otrzymanie mniejszej liczby materiałów może być spowodowane następującymi czynnikami:

Jako dowód wysyłki można przedstawić dokument, na którym jest widoczna liczba przesyłek zrealizowanych w ciągu miesiąca. Może to być faktura miesięczna za usługi logistyczne (firma kurierska, poczta, itp.) Wszystkie dane mogą być zamazane, ważne jest jedynie, by była widoczna liczba wysłanych przesyłek w danym okresie.

Dlaczego nie otrzymałem/łam wszystkie Materiały promocyjne, o które prosiłem/łam ?

Powody, dla których nie zostały dostarczone wszystkie Materiały promocyjne, może być kilka:

  • Materiały nie są dostępne, ponieważ zostały one wcześniej zamówione przez innych Partnerów.
  • Użytkownik dołącza już we wskazanym terminie 4 sztuki materiałów.
  • Materiał ten nie może być wkładany wraz innym (np. wykluczenie konkurentów).

Opis z dokładnym wyjaśnieniem za każdym razem wysyłamy drogą elektroniczną.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt info@pakietplus.pl, lub na tel.: 507 046 471 .

Recent Posts

Lojalność klienta

Zatrzymanie obecnych klientów jest znacznie tańsze w przypadku większości firm niż w przypadku pozyskania nowych. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie ma zarządzanie i budowanie relacji z klientami, a także znajdowanie sposobów przewidywania ich oczekiwań przy każdym kolejnym zakupie. Sposoby są liczne, a my oferujemy jeden, aby włączyć komunikację  reaktywującą własnych klientów. href=”http://balikplus.sk/wp-content/uploads/2018/02/lenka01.png” rel=”attachment wp-att-2391″>lenka01

Dla naszych partnerów w sieci PAKIET PLUS, wprowadzamy nowy produkt – PAKIET PLUS LOYALITY w postaci programu lojalnościowego dla sklepów internetowych, który reprezentuje:

  • koperta, która służy do podziękowania za zakup w twoim e-sklepie
  • własny projekt graficzny do prezentacji marki
  • możliwość skorzystania z dodania własnych materiałów lub benefitów do koperty  (faktura, voucher, ulotka, …)

blog-dakujeme

 

88% firm budujących relacje z klientami jest bardziej rentownych od konkurencji. Nie można zapominać, że dobre referencje to coś, czego nie można kupić, a zadowolony klient nie myśli o pozostawieniu konkurentowi możliwości sprzedaży innych produktów lub usług, a ponadto potrafi  przyciągnąć dalszych klientów do firmy.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem PAKIET PLUS LOYALITY w swoją komunikację marketingową? Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod nr tel.: 507 046 471, lub pocztą: info@pakietplus.pl, z przyjemnością przygotujemy koncepcję i doradzimy, jaką formę kampanii zastosować. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, odwiedź www.pakietplus.pl

Dlaczego są kupony rabatowe w przesyłkach takie ważne?

Inserty w paczkach mogą być opłacalnym i wszechstronnym narzędziem do budowania relacji z klientami. Te relacje mogą pomóc zwiększyć sprzedaż, średnią sumę zamówienia i zarobki. Weź pod uwagę fakt, że doświadczenie klienta związane z twoją marką może wyglądać następująco:

a) nie spełni oczekiwania

b) spełni oczekiwania

c) przekroczy oczekiwania

Istnieje wiele powodów, niektóre nawet poza twoimi mozliwościami, że zadowolenie klienta nie zostanie spełnione. Ale jeśli można dać klientowi mniejszą wartość dodaną, może pomóc wyróżnić się między konkurentami, a także wielokrotnie przewyżyć  oczekiwania klienta przy każdym kolejnym zakupie.

Inserty w paczkach są tanie i mogą przynosić wysokie zyski. Odpowiednio dobrany kupon reklamowy  może zwiększyć lojalność, sprawiając, że klient poczuje się wyjątkowo. Wrzutki powodują, że klient czuje się ważny i dajemy mu powód do dzielenia się swoimi doświadczeniami i historiami w swoim  otoczeniu. To narzędzie może wydawać się proste, wystarczy przecież włożyć ulotkę lub kupon do paczki zawsze podczas wysyłki zamówienia. Istnieje jednak wiele opcji, które można wykorzystać do zdobycia zaufania i przekroczenia oczekiwań klienta.

Najczęstsze możliwości kopert:

  1. Kupony rabatowe / oferty

To jeden z najpopularniejszych rodzajów materiałów dodawanych do paczek. Oczywiście, kupony można również wysyłać e-mailem lub SMS-em, ale wysłanie kuponu ze zniżką lub z benefitem na kolejne zamówienie bezpośrednio w paczce zapewni, że klient otrzyma twoją ofertę w formie  wymiernej korzyści.
blog-marionnaud

  1. Sampling

Próbki mogą dowartościować zamówienie klienta z wielu powodów.

  1. W zależności od sprzedawanych produktów możesz zaoferować klientom bezpłatne próbki, które otrzymasze od swoich dostawców.
  2. Klient otrzyma prezent, którego nie oczekiwał w paczce.
  3. Próbki produktów stanowią doskonały sposób na wprowadzenie nowej oferty do klientów lub nowej linii produktów, którą mogą nie znać.

balikplus_blog_obr(1)

  1. Podarunki do zamówień

Podobnie jak w przypadku próbek, podarunki do zamówień mogą bardzo zachwycić lub zaskoczyć klienta końcowego, bez poczucia, że próbujesz sprzedać mu inny produkt. Prezent może wcale nie być drogi. Ponieważ klient się tego nie spodziewa, większość z nich będzie mile zaskoczona
lenka02

 

  1. Koperta z podziękowaniem / BALÍK PLUS LOYALITY

Najprostszym, najtańszym i najbardziej spersonalizowanym dodatkiem, który możesz przekazać klientowi w ramach przesyłki, jest podziękowanie. Koperta z podziękowaniem za zakupy może być prawdziwym gestem, który pomoże ci budować lojalność, szczególnie gdy po raz pierwszy skontaktujesz się z klientem.

balik_sk_bez-loga

  1. Recenzja produktu / Udostępnianie w sieciach społecznościowych

Ponieważ dostarczona paczka stanowi w większości przypadków koniec zakupu dla większości klientów, koperta z podziekowaniem za zakupy może być świetnym miejscem, aby poprosić o opinię lub podzielić się swoim doświadczeniem w sieciach społecznościowych.
lenka03

Jak można podsumować artykuł w formie krótkiego komunikatu? Małe, pozornie bezwartościowe prezenty w połączeniu ze spersonalizowanym zarządzaniem sprawiają, że klienci czują się nadzwyczajnie i sprawiają, że chcą spłacić życzliwość, którą otrzymują. Jest to prawo wzajemności i jest potężnym wyzwalaczem psychologicznym w codziennej praktyce.

  1. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn
  2. Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem Comments Off on Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem
  3. Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay Comments Off on Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay
  4. Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach. Comments Off on Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach.
  5. PRÓBKI jako nowa forma reklamy Comments Off on PRÓBKI jako nowa forma reklamy
  6. Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni Comments Off on Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni
  7. Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu Comments Off on Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu
  8. Zyskaj nowych klientów z – 10% upustem, katalog kuponowy dostępny już w 5 krajach w nakładzie około 400 000 sztuk. Comments Off on Zyskaj nowych klientów z – 10% upustem, katalog kuponowy dostępny już w 5 krajach w nakładzie około 400 000 sztuk.
  9. Efektywny marketing kuponowy również dla e-sklepów z meblami Comments Off on Efektywny marketing kuponowy również dla e-sklepów z meblami