Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu.

Klient

Cel

Umocnij pozycję lidera w Czechach
Zwiększenie świadomości marki

Produkty

Kupony zniżkowe

Usługi

Wpłaty w pakiety
Katalog kuponów

Rok

2018

O kampani

Poprzez sieć PAKIET PLUS i partnerskie sklepy na Słowacji, Węgrzech i w Polsce kampania dociera do ponad 250 000 aktywnych kupujących online. Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl. 

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

 

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.