Nasi klienci i case studies

Referencje

Ponad 2500 Klientów i Partnerów sieci PAKIET PLUS z ponad 50 mln paczek rocznie.

Ponad 2500 Klientów i Partnerów sieci PAKIET PLUS z ponad 50 mln paczek rocznie.

Z PAKIET PLUS zrealizowaliśmy kampanię polegającą na dystrybucji kuponów rabatowych z ofertą naszej firmy. Wynik kampanii był dla nas bardzo pozytywny, ponieważ osiągnęliśmy ponad 1,7% konwersji zakupów. Jednocześnie cena naszych zamówień była o 30% wyższa od średniej i dotyczyła przede wszystkim zupełnie nowych Klientów. Współpracę tę uważamy za bardzo udaną i na pewno będziemy ją kontynuować w przyszłości.

Ing.Ján Skalický

Online marketing manager

Od dawna staraliśmy się reaktywować naszych Klientów. Ta koncepcja przyniosła nam rozwiązanie, w którym byliśmy w stanie motywować ich do ponownego zakupu. Współpraca z siecią Pakiet Plus jest doskonała również dlatego, że umożliwia nam wprowadzenie dodatkowych narzędzi marketingowych, przez co dajemy naszym Klientom kolejną interesującą wartość dodaną.

Radek Ondrášik

Dyrektor marketingu

Nowa forma dystrybucji kuponów poprzez wkładanie ich do przesyłek okazała się dla nas ważnym kanałem komunikacji, który mamy zamiar wykorzystywać również w przyszłości.

Radim Roženek

Marketing Manager

Nasi klienci i case studies

Referencje

Ponad 2500 Klientów i Partnerów sieci PAKIET PLUS z ponad 50 mln paczek rocznie.

Z PAKIET PLUS zrealizowaliśmy kampanię polegającą na dystrybucji kuponów rabatowych z ofertą naszej firmy. Wynik kampanii był dla nas bardzo pozytywny, ponieważ osiągnęliśmy ponad 1,7% konwersji zakupów. Jednocześnie cena naszych zamówień była o 30% wyższa od średniej i dotyczyła przede wszystkim zupełnie nowych Klientów. Współpracę tę uważamy za bardzo udaną i na pewno będziemy ją kontynuować w przyszłości.
Ing.Ján Skalický
Online marketing manager
Od dawna staraliśmy się reaktywować naszych Klientów. Ta koncepcja przyniosła nam rozwiązanie, w którym byliśmy w stanie motywować ich do ponownego zakupu. Współpraca z siecią Pakiet Plus jest doskonała również dlatego, że umożliwia nam wprowadzenie dodatkowych narzędzi marketingowych, przez co dajemy naszym Klientom kolejną interesującą wartość dodaną.
Radek Ondrášik
Dyrektor marketingu
Nowa forma dystrybucji kuponów poprzez wkładanie ich do przesyłek okazała się dla nas ważnym kanałem komunikacji, który mamy zamiar wykorzystywać również w przyszłości.
Radim Roženek
Marketing Manager