Profil firmy

PAKIET PLUS Sp. z o.o. jest agencją marketingową wywodzącą się ze spółki Balik Plus s.r.o., założonej w 2002 roku, która oferuje swoje usługi klientom w Polsce, Słowacji, Czechach,Węgrzech oraz Rumunii. Dostarczamy efektywne rozwiązania i nowe koncepcje w dziedzinie reklamy i marketingu.

W 2012 roku rozpoczęliśmy projekt komunikacji marketingowej w trybie offline i stworzyliśmy sieć Pakiet Plus – unikalne narzędzie marketingowe ukierunkowane na klientów końcowych kupujących online. Dla naszych partnerskich sklepów internetowych, stworzyliśmy koncepcję marketingu partnerskiego, co umożliwiło dostarczenie klientom końcowym dodatkowych korzyści.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu koncepcji marketingowych i strategicznych projektów w dziedzinie reklamy i marketingu, możemy zagwarantować wysoką jakość usług, ale przede wszystkim kreatywne i skuteczne rozwiązania w zakresie offline marketingu, e-marketingu oraz geomarketingu.

Nasze motto

„Sukces w dzisiejszym burzliwym i konkurencyjnym środowisku wymaga twórczego podejścia i wykorzystania wszystkich dostępnych i skutecznych kanałów sprzedaży, aby stworzyć nowe możliwości i rynki.“

Recent Posts

Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości

Poprzez sieć PAKIET PLUS i partnerskie sklepy na Słowacji, Węgrzech i w Polsce kampania dociera do ponad 250 000 aktywnych kupujących online. Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl.

Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu. W celu umocnienia wiodącej pozycji na rynku czeskim i wzmocnienia świadomości marki na rynku słowackim, węgierskim i polskim, firma dołącza do wiosennej kampanii z kuponem rabatowym -20% na cały asortyment sklepu.

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_pl1

  1. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  2. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  3. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  4. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  5. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  6. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  7. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  8. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  9. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie