Sieć PAKIET PLUS

Sieć PAKIET PLUS składa się z dużych, średnich i małych sklepów. Obecnie dystrybuujemy ponad 700 tysięcy przesyłek miesięcznie. Dla partnerów wysyłkowych są materiały promocyjne atrakcyjnym rozwiązaniem pozwalającym zmniejszyć koszty , jednocześnie oferującym klientom dodatkową wartość.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

Są pozytywnie zaskoczeni zakupami z materiałami reklamowym i korzystają z ciekawych ofert

Połączenie wolumenów wielu sklepów internetowych w jedną sieć stanowi korzyść dla wszystkich partnerów. Członkowie sieci PAKIET PLUS zarabiają pieniądze na materiałach promocyjnych dołączanych do przesyłek oferując w ten sposób swoim klientom wartość dodaną. Klienci mają możliwość wyboru grupy docelowej składającej się z aktywnych osób robiących zakupy online w sklepach o określonej kategorii i wielkości.

Członkostwo w sieci

Członkostwo w sieci PAKIET PLUS jest niewiążące i całkowicie bezpłatne. Dostawa materiałów promocyjnych do wyznaczonego miejsca odbywa się na nasz koszt.. Stworzyliśmy aplikację, która pozwoli nam śledzić wszystkie realizowane wkładania do przesyłek z minimalnym obciążeniem administracyjnym.

System nagradzania

System wynagradzania jest jasny i przejrzysty. Wysokość wynagrodzenia za dołączanie materiałów promocyjnych do przesyłek ustalana jest przed realizacją zamówienia. Pozwala to dokładnie zaplanować dochody ze sprzedaży wolumenów przesyłkowych.

Próbki produktów

Dołączanie do przesyłek próbek produktów wiąże się nie tylko z wynagrodzeniem, lecz także zwiększa zadowolenie klientów. Otrzymują oni darmowy produkt promocyjny od sprzedawców dzielących z Tobą przesyłkę (np. próbki artykułów spożywczych lub kosmetyków).

Recent Posts

Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości

Poprzez sieć PAKIET PLUS i partnerskie sklepy na Słowacji, Węgrzech i w Polsce kampania dociera do ponad 250 000 aktywnych kupujących online. Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl.

Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu. W celu umocnienia wiodącej pozycji na rynku czeskim i wzmocnienia świadomości marki na rynku słowackim, węgierskim i polskim, firma dołącza do wiosennej kampanii z kuponem rabatowym -20% na cały asortyment sklepu.

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_pl1

  1. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  2. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  3. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  4. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  5. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  6. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  7. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  8. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  9. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie