Sieć PAKIET PLUS

Sieć PAKIET PLUS składa się z dużych, średnich i małych sklepów. Obecnie dystrybuujemy ponad 700 tysięcy przesyłek miesięcznie. Dla partnerów wysyłkowych są materiały promocyjne atrakcyjnym rozwiązaniem pozwalającym zmniejszyć koszty , jednocześnie oferującym klientom dodatkową wartość.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

Są pozytywnie zaskoczeni zakupami z materiałami reklamowym i korzystają z ciekawych ofert

Połączenie wolumenów wielu sklepów internetowych w jedną sieć stanowi korzyść dla wszystkich partnerów. Członkowie sieci PAKIET PLUS zarabiają pieniądze na materiałach promocyjnych dołączanych do przesyłek oferując w ten sposób swoim klientom wartość dodaną. Klienci mają możliwość wyboru grupy docelowej składającej się z aktywnych osób robiących zakupy online w sklepach o określonej kategorii i wielkości.

Członkostwo w sieci

Członkostwo w sieci PAKIET PLUS jest niewiążące i całkowicie bezpłatne. Dostawa materiałów promocyjnych do wyznaczonego miejsca odbywa się na nasz koszt.. Stworzyliśmy aplikację, która pozwoli nam śledzić wszystkie realizowane wkładania do przesyłek z minimalnym obciążeniem administracyjnym.

System nagradzania

System wynagradzania jest jasny i przejrzysty. Wysokość wynagrodzenia za dołączanie materiałów promocyjnych do przesyłek ustalana jest przed realizacją zamówienia. Pozwala to dokładnie zaplanować dochody ze sprzedaży wolumenów przesyłkowych.

Próbki produktów

Dołączanie do przesyłek próbek produktów wiąże się nie tylko z wynagrodzeniem, lecz także zwiększa zadowolenie klientów. Otrzymują oni darmowy produkt promocyjny od sprzedawców dzielących z Tobą przesyłkę (np. próbki artykułów spożywczych lub kosmetyków).

Recent Posts

Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych

Kody rabatowe i promocje odruchowo kojarzą się wyłącznie z branżą modową lub drogeryjną, ze względu na ich największą ilość na rynku. Jednakże kampanie Pakiet Plus, w których odbywa się rozsyłanie paczek z materiałami reklamowymi poprzez specjalnie utworzoną sieć partnerskich sklepów internetowych, nie są wyłącznie dedykowane sklepom specjalizującym się w sprzedaży odzieży, obuwia czy kosmetyków. Z niniejszych działań reklamowych mogą również skorzystać wszelkiego rodzaju serwisy internetowe. Najlepszym tego przykładem jest ostatnia współpraca pomiędzy PAKIET PLUS, a firmą Booking.com.

booking1

Serwis Booking.com od 23 lat oferuje stale coraz to większą bazę hoteli i apartamentów idealnych na nocleg na całym świecie. Klienci korzystają również z dostępnej oferty rezerwacji lotów, wynajmu samochodów oraz bukowania transportu z i na lotnisko.  Obecnie firma ta posiada biura w 70 krajach, a serwis internetowy jest przystosowany aż do 43 języków, co niewątpliwie świadczy o jej międzynarodowym sukcesie.

Globalna pozycja firmy nie jest jednak powodem do zaprzestania działań marketingowych. Wręcz przeciwnie – powinny być one planowane i skutecznie powtarzane.

booking1b

W kwietniu 2019 Booking.com rozpoczął współpracę z PAKIET PLUS w celu stworzenia kampanii przyciągającej nowych Klientów i promującej wizerunek marki w Polsce. Rozdystrybuowano kupon z atrakcyjną formą promocji w formie cashback. Klienci, którzy zarezerwowali nocleg na Booking.com poprzez link umieszczony na kuponie mogli otrzymać do 100 zł zwrotu po zrealizowanym pobycie.

Wynik kampanii był bardzo pozytywny, dlatego postanowiono powtórzyć ją nie tylko w Polsce, ale także w Czechach. Jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca pomiędzy PAKIET PLUS  oraz Booking.com również zakończy się sukcesem.

  1. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  2. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  3. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  4. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  5. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  6. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  7. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  8. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  9. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018