Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sieć Pakiet Plus?

Sieć PAKIET PLUS łączy duże, średnie i małe sklepy internetowe, zapewniając dystrybucję przesyłek i możliwość dołączania do nich materiałów promocyjnych.

Sieć przynosi korzyści sklepom internetowym i umożliwia im zarabianie pieniędzy poprzez dołączanie różnych materiałów promocyjnych, co przynositakże dodatkową wartość klientom końcowym i zwiększa ich satysfakcję z otrzymanej przesyłki. Partnerzy reklamowi mają możliwość precyzyjnego wyboru grupy docelowej spośród aktywnych klientów kupujących online.

Ile kosztuje uczestnictwo w sieci Pakiet Plus?

Członkostwo oraz rejestracja w sieci PAKIET PLUS jest darmowa dla wszystkich partnerów. Zamówione materiały promocyjne dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres. Oprócz samego dołączania materiałów promocyjnych i próbek do przesyłek nie powstają żadne dodatkowe koszty.

Co się dzieje po zarejestrowaniu do sieci Pakiet Plus ?

Po zarejestrowaniu się w sieci PAKIET PLUS będą Państwo otrzymywać informacje o naszej aktualnej ofercie oraz możliwości dołączania materiałów. Zamówienie i wybór materiałów promocyjnych jest dobrowolne, a cały proces odbywa się za pośrednictwem konta użytkownika. Materiały promocyjne dostarczamy na nasz koszt pod wskazany adres. Następnie wystarczy je włożyć lub dołączyć do przesyłek. Aby uzyskać dokładne informacje o ilości wysłanych materiałów promocyjnych, trzeba co najmniej raz w tygodniu aktualizować na swoim koncie liczbę wysyłanych przedmiotów. Wówczas co miesiąc automatycznie wpłacimy na konto uzgodnioną kwotę.

Co oznacza udział w sieci Pakiet Plus dla mojej codziennej pracy?

Dla partnera wysyłkowego członkostwo w sieci PAKIET PLUS daje możliwość dołączania do jednej przesyłki maksymalnie czterech sztuk materiałów promocyjnych lub próbek produktów. W przesyłce nie może znajdować się nic innego oprócz towaru i dołączonych dokumentów, takich jak na przykład faktura czy dowód dostawy.

Czy mogę wybrać materiały, które chcę dołączać do przesyłek?

Wybór materiałów wkładanych do przesyłek leży po stronie partnera wysyłkowego. Wybiera on dowolne materiały, które są dostępne w ofercie.

Ile kosztuje dostawa materiałów?

Dostawa materiałów jest całkowicie bezpłatna. Materiały promocyjne lub próbki produktów dostarczymy pod wskazany adres na nasz koszt.

Jakie są wymagania dotyczące zgłaszania ilości wysłanych materiałów promocyjnych?

Tworzenie komunikatów o stanie wysyłanych materiałów promocyjnych nie zajmuje więcej niż dwie minuty. Za pośrednictwem konta użytkownika trzeba, co najmniej raz w tygodniu, wprowadzić liczbę wysłanych materiałów promocyjnych.

Ile mogę zarobić w sieci Pakiet Plus ?

Wysokość wynagrodzenia jest zależna od aktualnej oferty i od ilości zamówionych materiałów promocyjnych . Jest ono także uzależnione od rodzaju, wagi i wielkości materiałów. Wszystkie dostępne materiały promocyjne, pogrupowane według różnych segmentów biznesu internetowego, znajdują się na koncie użytkownika. Oferta jest także wysyłana drogą mailową. Każdy materiał promocyjny posiada określoną kwotę wynagrodzenia, która jest wypłacana za dołączanie go do przesyłek.

Do jednej przesyłki można włożyć maksymalnie cztery różne materiały promocyjne. Jeśli sklep internetowy chce dodać do przesyłek własne materiały reklamowe, wówczas może dołączyć maksymalnie trzy sztuki materiałów promocyjnych z sieci PAKIET PLUS. Za materiały reklamowe nie są uważa się dowodów dostawy i faktur.

Kiedy i jak jest wypłacane wynagrodzenie za wkładanie materiałów promocyjnych?

Wysokość wynagrodzenia jest stale widoczna na koncie użytkownika. 15 dnia każdego miesiąca wysyłamy podsumowanie za poprzedni miesiąc. Wynagrodzenie jest wypłacane na konto bankowe podane na koncie użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania faktury.

Minimalna kwota płatności wynosi 500 złotych. Jeśli w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego wynagrodzenie nie osiągnie minimalnej kwoty do zapłaty, zostanie ona przeniesiona na kolejny miesiąc, aż osiągnie poziom kwoty minimalnej.

Dlaczego są potrzebne dowody o wysyłkach i jak powinny one wyglądać?

Jako dowód wysyłki można przedstawić dokument, na którym jest widoczna liczba przesyłek zrealizowanych w ciągu miesiąca. Może to być faktura miesięczna za usługi logistyczne (firma kurierska, poczta, itp.) Wszystkie dane mogą być zamazane, ważne jest jedynie, by była widoczna liczba wysłanych przesyłek w danym okresie.

Dlaczego nie otrzymałem/am wszystkich materiałów promocyjnych, o które prosiłem/am?

Powodów, dla których nie zostały dostarczone wszystkie materiały promocyjne, może być kilka:

  • Materiały nie są już dostępne, ponieważ zostały one wcześniej zamówione przez innych Partnerów
  • Użytkownik dołącza już we wskazanym terminie 4 sztuki materiałów
  • Materiał ten nie może być wkładany wraz innym (np. wykluczenie konkurentów).

Opis z dokładnym wyjaśnieniem każdorazowo wysyłamy drogą elektroniczną.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt info@pakietplus.pl, lub na tel.: 507 046 471 .

Recent Posts

Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki

Niezależnie od tego czy preferujesz zakupy internetowe czy stacjonarne, kupony rabatowe nie są Ci obce. Jest to nie tylko interesująca oferta z perspektywy klienta, ale również idealna forma reklamy i pozyskania nowych klientów dla wielu firm. PAKIET PLUS wychodzi naprzeciw tym potencjałom, oferując sklepom internetowym możliwość zorganizowania kampanii opierającej się na wkładaniu specjalnie przygotowanych kuponów w paczkach, rozsyłanych przez stworzoną sieć partnerskich firm. Działanie to pozwala dotrzeć do zupełnie nowej klienteli, która potencjalnie może być zainteresowana produktem i ofertą handlową reklamowanego sklepu.

BP_voucher_p&c_1

Usługa ta jest dedykowana zarówno dużym, międzynarodowym firmom, jak i tym nieco mniejszym. W terminie od 14 maja do 9 czerwca 2019 roku PAKIET PLUS zorganizował tego rodzaju kampanię dla klienta o międzynarodowej renomie jakim jest Peek&Cloppenburg. Od 1990 roku marka ta łączy w sobie wszystko to, co najlepsze w koncepcji zakupów – uniwersalność. Mając zawsze na uwadze zmieniający się świat, oferują swoim klientom idealne połączenie świata online i offline tak, aby każdy z nich był zadowolony. Najnowsze trendy w świecie mody możesz nie tylko śledzić, ale również zakupić ich markowe wersje w preferowanej przez siebie formie.

Idąc w zgodzie z historią marki jak i jej credo, jakim jest wspominane połączenie najlepszych elementów świata internetowego i rzeczywistego, w realizowanej kampanii nie mogło ich również zabraknąć. Dlatego też, dystrybuowany kupon rabatowy do sklepu Peek&Cloppenburg poprzez sieć partnerską PAKIET PLUS miał charakter dwojaki. Zarówno w sklepie internetowym www.peek-cloppenburg.pl jak i stacjonarnym klient miał możliwość odebrania 12% rabatu na zamówienie powyżej 250zł. Rabat w formie perforowanego kuponu mógł być również wykorzystany jako prezent dla bliskiej osoby.

BP_voucher_p&c_2

Na sukces kampanii składa się wiele czynników. Od dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej, aż po ilość dystrybuowanych materiałów. Podsumowując, zgodnie z badaniami marketingowymi,  forma dzielenia się kuponami jako prezentem, zwiększa grupę docelową do 18%. Wierzymy, że taki wynik osiągnie kampania Peek&Clopenburg, a to otworzy drzwi do naszej dalszej współpracy.

  1. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  2. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  3. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  4. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  5. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  6. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  7. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  8. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  9. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek