Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sieć Pakiet Plus?

Sieć PAKIET PLUS łączy duże, średnie i małe sklepy internetowe, zapewniając dystrybucję przesyłek i możliwość dołączania do nich materiałów promocyjnych.

Sieć przynosi korzyści sklepom internetowym i umożliwia im zarabianie pieniędzy poprzez dołączanie różnych materiałów promocyjnych, co przynositakże dodatkową wartość klientom końcowym i zwiększa ich satysfakcję z otrzymanej przesyłki. Partnerzy reklamowi mają możliwość precyzyjnego wyboru grupy docelowej spośród aktywnych klientów kupujących online.

Ile kosztuje uczestnictwo w sieci Pakiet Plus?

Członkostwo oraz rejestracja w sieci PAKIET PLUS jest darmowa dla wszystkich partnerów. Zamówione materiały promocyjne dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres. Oprócz samego dołączania materiałów promocyjnych i próbek do przesyłek nie powstają żadne dodatkowe koszty.

Co się dzieje po zarejestrowaniu do sieci Pakiet Plus ?

Po zarejestrowaniu się w sieci PAKIET PLUS będą Państwo otrzymywać informacje o naszej aktualnej ofercie oraz możliwości dołączania materiałów. Zamówienie i wybór materiałów promocyjnych jest dobrowolne, a cały proces odbywa się za pośrednictwem konta użytkownika. Materiały promocyjne dostarczamy na nasz koszt pod wskazany adres. Następnie wystarczy je włożyć lub dołączyć do przesyłek. Aby uzyskać dokładne informacje o ilości wysłanych materiałów promocyjnych, trzeba co najmniej raz w tygodniu aktualizować na swoim koncie liczbę wysyłanych przedmiotów. Wówczas co miesiąc automatycznie wpłacimy na konto uzgodnioną kwotę.

Co oznacza udział w sieci Pakiet Plus dla mojej codziennej pracy?

Dla partnera wysyłkowego członkostwo w sieci PAKIET PLUS daje możliwość dołączania do jednej przesyłki maksymalnie czterech sztuk materiałów promocyjnych lub próbek produktów. W przesyłce nie może znajdować się nic innego oprócz towaru i dołączonych dokumentów, takich jak na przykład faktura czy dowód dostawy.

Czy mogę wybrać materiały, które chcę dołączać do przesyłek?

Wybór materiałów wkładanych do przesyłek leży po stronie partnera wysyłkowego. Wybiera on dowolne materiały, które są dostępne w ofercie.

Ile kosztuje dostawa materiałów?

Dostawa materiałów jest całkowicie bezpłatna. Materiały promocyjne lub próbki produktów dostarczymy pod wskazany adres na nasz koszt.

Jakie są wymagania dotyczące zgłaszania ilości wysłanych materiałów promocyjnych?

Tworzenie komunikatów o stanie wysyłanych materiałów promocyjnych nie zajmuje więcej niż dwie minuty. Za pośrednictwem konta użytkownika trzeba, co najmniej raz w tygodniu, wprowadzić liczbę wysłanych materiałów promocyjnych.

Ile mogę zarobić w sieci Pakiet Plus ?

Wysokość wynagrodzenia jest zależna od aktualnej oferty i od ilości zamówionych materiałów promocyjnych . Jest ono także uzależnione od rodzaju, wagi i wielkości materiałów. Wszystkie dostępne materiały promocyjne, pogrupowane według różnych segmentów biznesu internetowego, znajdują się na koncie użytkownika. Oferta jest także wysyłana drogą mailową. Każdy materiał promocyjny posiada określoną kwotę wynagrodzenia, która jest wypłacana za dołączanie go do przesyłek.

Do jednej przesyłki można włożyć maksymalnie cztery różne materiały promocyjne. Jeśli sklep internetowy chce dodać do przesyłek własne materiały reklamowe, wówczas może dołączyć maksymalnie trzy sztuki materiałów promocyjnych z sieci PAKIET PLUS. Za materiały reklamowe nie są uważa się dowodów dostawy i faktur.

Kiedy i jak jest wypłacane wynagrodzenie za wkładanie materiałów promocyjnych?

Wysokość wynagrodzenia jest stale widoczna na koncie użytkownika. 15 dnia każdego miesiąca wysyłamy podsumowanie za poprzedni miesiąc. Wynagrodzenie jest wypłacane na konto bankowe podane na koncie użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania faktury.

Minimalna kwota płatności wynosi 500 złotych. Jeśli w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego wynagrodzenie nie osiągnie minimalnej kwoty do zapłaty, zostanie ona przeniesiona na kolejny miesiąc, aż osiągnie poziom kwoty minimalnej.

Dlaczego są potrzebne dowody o wysyłkach i jak powinny one wyglądać?

Jako dowód wysyłki można przedstawić dokument, na którym jest widoczna liczba przesyłek zrealizowanych w ciągu miesiąca. Może to być faktura miesięczna za usługi logistyczne (firma kurierska, poczta, itp.) Wszystkie dane mogą być zamazane, ważne jest jedynie, by była widoczna liczba wysłanych przesyłek w danym okresie.

Dlaczego nie otrzymałem/am wszystkich materiałów promocyjnych, o które prosiłem/am?

Powodów, dla których nie zostały dostarczone wszystkie materiały promocyjne, może być kilka:

  • Materiały nie są już dostępne, ponieważ zostały one wcześniej zamówione przez innych Partnerów
  • Użytkownik dołącza już we wskazanym terminie 4 sztuki materiałów
  • Materiał ten nie może być wkładany wraz innym (np. wykluczenie konkurentów).

Opis z dokładnym wyjaśnieniem każdorazowo wysyłamy drogą elektroniczną.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt info@pakietplus.pl, lub na tel.: 507 046 471 .

Recent Posts

Zakupy w Answear to przyjemność. Wiemy dlaczego!

ANSWEAR.hu i węgierski oddział PAKIET PLUS rozpoczęły współpracę w 2017 roku i od tego czasu zrealizowały wiele wspólnych projektów w formie kampanii kuponowych offline oraz kampanii online na portalu KUPLIO.hu W ubiegłym roku Krisz Sebó został Country Managerem węgierskiego oddziału Answear i zgodził podzielić się z nami kilkoma informacjami o ostatnich sukcesach oraz planach na przyszłość.

Zeszły rok przyniósł Wam wiele pozytywnych zmian, m.in. zmieniła się witryna www.answear.hu. Co było powodem zmiany?
Jest to część znacznie większego procesu. Obecnie działamy w 7 krajach (Polska, Ukraina, Czechy, Słowacja, Bułgaria, Rumunia, Węgry), a sama marka została założona w grudniu 2010 roku, minęło więc 9 lat od jej wprowadzenia. Był to najwyższy czas na zmianę. Na Węgrzech zaczęliśmy w 2016 roku, ale świat zakupów online zmienia się z dnia na dzień, zmieniają się również wymagania Klientów, a naszym zadaniem jest śledzenie tych zmian i wdrażanie ich. Głównym powodem wprowadzenia zmian w naszym sklepie było stworzenie bardziej praktycznej, przyjaznej dla użytkownika strony, gdzie kupowanie staje się doświadczeniem.

Dlaczego kupowanie w Answear jest doświadczeniem?
Nie wiem jak Tobie, ale mnie zawsze się śpieszy. Chcemy, aby zakupy nie były dla ludzi kolejnym problemem i zależy nam na uczynieniu tej czynność maksymalnie wydajnej w minimalnym możliwym czasie i chcieliśmy aby podążała za tym nasza strona. Dzięki nowo wprowadzonym filtrom znacznie łatwiej jest znaleźć poszukiwany produkt. System informatyczny automatycznie zapisuje ustawione filtry, które można usunąć jednym kliknięciem. Jeśli w ofercie znajdziesz „produkt swoich marzeń”, który ma aktualnie większe i bardziej szczegółowymi zdjęcia oraz dokładniejszy opisem, możesz dokładnie przyjrzeć się i dodać go do swoich „ulubionych” produktów. Stamtąd możesz w dowolnym momencie dodać produkt do koszyka. Wraz z nowymi funkcjami zmienił się także visual strony. Pozostaliśmy w minimalistycznym stylu, ale z wieloma nowymi kategoriami umieszczonymi na stronie głównej.

Macie również nowy program lojalnościowy…
Tak, wszyscy, którzy dołączą do Answear Club, otrzymają znacznie bardziej atrakcyjne warunki niż poprzednio. Zasadniczo za każde zamówienie klient otrzymuje punkty, które następnie może wykorzystać na kolejne zakupy. Nowością jest to, że teraz w Answear Club punkty można również stosować do produktów z rabatem, co oznacza, możliwość zakupów z rabatem do 50%.

Czy zmieniło się coś w kontekście wysyłki produktów?
Tak, do tej pory kurierzy GLS gwarantowali wysoką jakość dostaw i nie jest to już jedyną opcją. Nowością jest możliwość odbioru oraz wymiany zamówień w naszych oddziałach.

Jakie są wasze plany na przyszłość?
Mamy wiele planów i jesteśmy dumni z tego, że wykonaliśmy kilka z nich już na początku tego roku. W ubiegłym roku przenieśliśmy nasz magazyn do większego centrum logistycznego w ciągu jednej nocy. Oznaczało to przeniesienie ponad 2 milionów produktów, do których potrzebowaliśmy 50 ciężarówek i setek pomocnych rąk. To był tylko pierwszy krok. Ze względu na rosnące wymagania rozwijamy nasz Customer Service, tak abyśmy mogli obsłużyć ich jak najwięcej.

W 2020 roku planujemy również zwrócić większą uwagę na zrównoważoną modę. W ubiegłym roku w Polsce rozpoczęliśmy z wielkim sukcesem projekt ECO. Chcemy go kontynuować, ale na razie nie mogę na ten temat więcej powiedzieć.

Ale żadną tajemnica nie jest to, że naszym największym wyzwaniem jest zwiększenie świadomość marki Answear poprzez klasyczne formy kampanii marketingowych oraz nowe, kreatywne projekty. To świetna okazja do współpracy z siecią sklepów internetowych Csomag Plusz , dzięki którym osiągamy ten cel poprzez dystrybucję ulotek reklamowych w paczkach oraz kupony i banery online na kuplio.hu.

Poprzez współpracę także w charakterze Partnera wysyłkowego, oferujemy naszym klientom kupony i rabaty na kolejne zakupy online. Jest to wartość dodana, którą lubią nasi Klienci, dzięki czemu możemy wykorzystać dodatkowy dochód na uruchomienie innych projektów marketingowych.

Przykłady współpracy Answear.hu z węgierskim oddziałem PAKIET PLUS

bp_930x443_answear_hu_3

Offline Bonus Catalogue | Winter 2019

bp_930x443_answear_hu_1

Package inserts PP2 | Autumn 2019

  1. Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK) Comments Off on Największe spotkanie ekspertów SEO w Bratysławie (SVK)
  2. Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych Comments Off on Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych
  3. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  4. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  5. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  6. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  7. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  8. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  9. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore