Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sieć Pakiet Plus?

Sieć PAKIET PLUS łączy duże, średnie i małe sklepy internetowe, zapewniając dystrybucję przesyłek i możliwość dołączania do nich materiałów promocyjnych.

Sieć przynosi korzyści sklepom internetowym i umożliwia im zarabianie pieniędzy poprzez dołączanie różnych materiałów promocyjnych, co przynositakże dodatkową wartość klientom końcowym i zwiększa ich satysfakcję z otrzymanej przesyłki. Partnerzy reklamowi mają możliwość precyzyjnego wyboru grupy docelowej spośród aktywnych klientów kupujących online.

Ile kosztuje uczestnictwo w sieci Pakiet Plus?

Członkostwo oraz rejestracja w sieci PAKIET PLUS jest darmowa dla wszystkich partnerów. Zamówione materiały promocyjne dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres. Oprócz samego dołączania materiałów promocyjnych i próbek do przesyłek nie powstają żadne dodatkowe koszty.

Co się dzieje po zarejestrowaniu do sieci Pakiet Plus ?

Po zarejestrowaniu się w sieci PAKIET PLUS będą Państwo otrzymywać informacje o naszej aktualnej ofercie oraz możliwości dołączania materiałów. Zamówienie i wybór materiałów promocyjnych jest dobrowolne, a cały proces odbywa się za pośrednictwem konta użytkownika. Materiały promocyjne dostarczamy na nasz koszt pod wskazany adres. Następnie wystarczy je włożyć lub dołączyć do przesyłek. Aby uzyskać dokładne informacje o ilości wysłanych materiałów promocyjnych, trzeba co najmniej raz w tygodniu aktualizować na swoim koncie liczbę wysyłanych przedmiotów. Wówczas co miesiąc automatycznie wpłacimy na konto uzgodnioną kwotę.

Co oznacza udział w sieci Pakiet Plus dla mojej codziennej pracy?

Dla partnera wysyłkowego członkostwo w sieci PAKIET PLUS daje możliwość dołączania do jednej przesyłki maksymalnie czterech sztuk materiałów promocyjnych lub próbek produktów. W przesyłce nie może znajdować się nic innego oprócz towaru i dołączonych dokumentów, takich jak na przykład faktura czy dowód dostawy.

Czy mogę wybrać materiały, które chcę dołączać do przesyłek?

Wybór materiałów wkładanych do przesyłek leży po stronie partnera wysyłkowego. Wybiera on dowolne materiały, które są dostępne w ofercie.

Ile kosztuje dostawa materiałów?

Dostawa materiałów jest całkowicie bezpłatna. Materiały promocyjne lub próbki produktów dostarczymy pod wskazany adres na nasz koszt.

Jakie są wymagania dotyczące zgłaszania ilości wysłanych materiałów promocyjnych?

Tworzenie komunikatów o stanie wysyłanych materiałów promocyjnych nie zajmuje więcej niż dwie minuty. Za pośrednictwem konta użytkownika trzeba, co najmniej raz w tygodniu, wprowadzić liczbę wysłanych materiałów promocyjnych.

Ile mogę zarobić w sieci Pakiet Plus ?

Wysokość wynagrodzenia jest zależna od aktualnej oferty i od ilości zamówionych materiałów promocyjnych . Jest ono także uzależnione od rodzaju, wagi i wielkości materiałów. Wszystkie dostępne materiały promocyjne, pogrupowane według różnych segmentów biznesu internetowego, znajdują się na koncie użytkownika. Oferta jest także wysyłana drogą mailową. Każdy materiał promocyjny posiada określoną kwotę wynagrodzenia, która jest wypłacana za dołączanie go do przesyłek.

Do jednej przesyłki można włożyć maksymalnie cztery różne materiały promocyjne. Jeśli sklep internetowy chce dodać do przesyłek własne materiały reklamowe, wówczas może dołączyć maksymalnie trzy sztuki materiałów promocyjnych z sieci PAKIET PLUS. Za materiały reklamowe nie są uważa się dowodów dostawy i faktur.

Kiedy i jak jest wypłacane wynagrodzenie za wkładanie materiałów promocyjnych?

Wysokość wynagrodzenia jest stale widoczna na koncie użytkownika. 15 dnia każdego miesiąca wysyłamy podsumowanie za poprzedni miesiąc. Wynagrodzenie jest wypłacane na konto bankowe podane na koncie użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania faktury.

Minimalna kwota płatności wynosi 500 złotych. Jeśli w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego wynagrodzenie nie osiągnie minimalnej kwoty do zapłaty, zostanie ona przeniesiona na kolejny miesiąc, aż osiągnie poziom kwoty minimalnej.

Dlaczego są potrzebne dowody o wysyłkach i jak powinny one wyglądać?

Jako dowód wysyłki można przedstawić dokument, na którym jest widoczna liczba przesyłek zrealizowanych w ciągu miesiąca. Może to być faktura miesięczna za usługi logistyczne (firma kurierska, poczta, itp.) Wszystkie dane mogą być zamazane, ważne jest jedynie, by była widoczna liczba wysłanych przesyłek w danym okresie.

Dlaczego nie otrzymałem/am wszystkich materiałów promocyjnych, o które prosiłem/am?

Powodów, dla których nie zostały dostarczone wszystkie materiały promocyjne, może być kilka:

  • Materiały nie są już dostępne, ponieważ zostały one wcześniej zamówione przez innych Partnerów
  • Użytkownik dołącza już we wskazanym terminie 4 sztuki materiałów
  • Materiał ten nie może być wkładany wraz innym (np. wykluczenie konkurentów).

Opis z dokładnym wyjaśnieniem każdorazowo wysyłamy drogą elektroniczną.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt info@pakietplus.pl, lub na tel.: 507 046 471 .

Recent Posts

Targi eHandlu Warszawa 2018

7 listopada to dzień, w którym odbędzie się największe wydarzenie dla sklepów internetowych w Europie Środkowej. Centrum Wystawiennicze EXPO XXI w Warszawie będzie wtedy gościć 18 prelegentów oraz 130 wystawców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, analizami i prognozami w zakresie nowych trendów w e-commerce i marketingu online. Wśród wystawców będzie także polski oddział PAKIET PLUS. Jeśli będziesz w tym czasie w Warszawie, to chcielibyśmy Cię gorąco zaprosić na spotkanie z nami.
Prezentacje odbędą się w 3 salach, w których założyciele i właściciele sklepów internetowych, agencje reklamowe, marketingowcy oraz menedżerowie produktu podzielą się cennymi doświadczeniami oraz studiami przypadków na tematy, które zarówno małe jak i duże firmy napotykają w swojej działalności np. Web Design, E-mail Marketing, Marketing Automation, Product Princing, Push Notification, inteligencja e-commerce w praktyce, Performance Marketing oraz wiele innych interesujących tematów. Szczegółowy program konferencji znajduje się tutaj.

PAKIET PLUS jest jednym z wystawców Targów eHandlu EXPO 2018. Jeśli planujesz wziąć udział w wystawach lub konferencjach, zapraszamy na spotkanie z nami. Nasi menedżerowie są gotowi wprowadzić Cię koncepcję marketingu off-line i przedstawić końcowych Klientów sklepów on-line jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi pozyskiwania i rekrutacji nowych Klientów Twojego sklepu internetowego.

Data: 7.11. 2018 Miasto: Warszawa, Polska
Targi rozpoczynają się o godzinie 10:00
Prezentacje rozpoczynają się o 11:15
Wejście jest BEZPŁATNE – obowiązkowa rejestracja

varsava_expo2018_700x600

  1. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  2. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  3. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  4. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  5. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  6. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  7. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  8. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  9. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas