Najczęściej zadawane pytania

Jak działa sieć Pakiet Plus?

Sieć PAKIET PLUS łączy duże, średnie i małe sklepy internetowe, zapewniając dystrybucję przesyłek i możliwość dołączania do nich materiałów promocyjnych.

Sieć przynosi korzyści sklepom internetowym i umożliwia im zarabianie pieniędzy poprzez dołączanie różnych materiałów promocyjnych, co przynositakże dodatkową wartość klientom końcowym i zwiększa ich satysfakcję z otrzymanej przesyłki. Partnerzy reklamowi mają możliwość precyzyjnego wyboru grupy docelowej spośród aktywnych klientów kupujących online.

Ile kosztuje uczestnictwo w sieci Pakiet Plus?

Członkostwo oraz rejestracja w sieci PAKIET PLUS jest darmowa dla wszystkich partnerów. Zamówione materiały promocyjne dostarczamy bezpłatnie pod wskazany adres. Oprócz samego dołączania materiałów promocyjnych i próbek do przesyłek nie powstają żadne dodatkowe koszty.

Co się dzieje po zarejestrowaniu do sieci Pakiet Plus ?

Po zarejestrowaniu się w sieci PAKIET PLUS będą Państwo otrzymywać informacje o naszej aktualnej ofercie oraz możliwości dołączania materiałów. Zamówienie i wybór materiałów promocyjnych jest dobrowolne, a cały proces odbywa się za pośrednictwem konta użytkownika. Materiały promocyjne dostarczamy na nasz koszt pod wskazany adres. Następnie wystarczy je włożyć lub dołączyć do przesyłek. Aby uzyskać dokładne informacje o ilości wysłanych materiałów promocyjnych, trzeba co najmniej raz w tygodniu aktualizować na swoim koncie liczbę wysyłanych przedmiotów. Wówczas co miesiąc automatycznie wpłacimy na konto uzgodnioną kwotę.

Co oznacza udział w sieci Pakiet Plus dla mojej codziennej pracy?

Dla partnera wysyłkowego członkostwo w sieci PAKIET PLUS daje możliwość dołączania do jednej przesyłki maksymalnie czterech sztuk materiałów promocyjnych lub próbek produktów. W przesyłce nie może znajdować się nic innego oprócz towaru i dołączonych dokumentów, takich jak na przykład faktura czy dowód dostawy.

Czy mogę wybrać materiały, które chcę dołączać do przesyłek?

Wybór materiałów wkładanych do przesyłek leży po stronie partnera wysyłkowego. Wybiera on dowolne materiały, które są dostępne w ofercie.

Ile kosztuje dostawa materiałów?

Dostawa materiałów jest całkowicie bezpłatna. Materiały promocyjne lub próbki produktów dostarczymy pod wskazany adres na nasz koszt.

Jakie są wymagania dotyczące zgłaszania ilości wysłanych materiałów promocyjnych?

Tworzenie komunikatów o stanie wysyłanych materiałów promocyjnych nie zajmuje więcej niż dwie minuty. Za pośrednictwem konta użytkownika trzeba, co najmniej raz w tygodniu, wprowadzić liczbę wysłanych materiałów promocyjnych.

Ile mogę zarobić w sieci Pakiet Plus ?

Wysokość wynagrodzenia jest zależna od aktualnej oferty i od ilości zamówionych materiałów promocyjnych . Jest ono także uzależnione od rodzaju, wagi i wielkości materiałów. Wszystkie dostępne materiały promocyjne, pogrupowane według różnych segmentów biznesu internetowego, znajdują się na koncie użytkownika. Oferta jest także wysyłana drogą mailową. Każdy materiał promocyjny posiada określoną kwotę wynagrodzenia, która jest wypłacana za dołączanie go do przesyłek.

Do jednej przesyłki można włożyć maksymalnie cztery różne materiały promocyjne. Jeśli sklep internetowy chce dodać do przesyłek własne materiały reklamowe, wówczas może dołączyć maksymalnie trzy sztuki materiałów promocyjnych z sieci PAKIET PLUS. Za materiały reklamowe nie są uważa się dowodów dostawy i faktur.

Kiedy i jak jest wypłacane wynagrodzenie za wkładanie materiałów promocyjnych?

Wysokość wynagrodzenia jest stale widoczna na koncie użytkownika. 15 dnia każdego miesiąca wysyłamy podsumowanie za poprzedni miesiąc. Wynagrodzenie jest wypłacane na konto bankowe podane na koncie użytkownika w ciągu 14 dni od wysłania faktury.

Minimalna kwota płatności wynosi 500 złotych. Jeśli w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego wynagrodzenie nie osiągnie minimalnej kwoty do zapłaty, zostanie ona przeniesiona na kolejny miesiąc, aż osiągnie poziom kwoty minimalnej.

Dlaczego są potrzebne dowody o wysyłkach i jak powinny one wyglądać?

Jako dowód wysyłki można przedstawić dokument, na którym jest widoczna liczba przesyłek zrealizowanych w ciągu miesiąca. Może to być faktura miesięczna za usługi logistyczne (firma kurierska, poczta, itp.) Wszystkie dane mogą być zamazane, ważne jest jedynie, by była widoczna liczba wysłanych przesyłek w danym okresie.

Dlaczego nie otrzymałem/am wszystkich materiałów promocyjnych, o które prosiłem/am?

Powodów, dla których nie zostały dostarczone wszystkie materiały promocyjne, może być kilka:

  • Materiały nie są już dostępne, ponieważ zostały one wcześniej zamówione przez innych Partnerów
  • Użytkownik dołącza już we wskazanym terminie 4 sztuki materiałów
  • Materiał ten nie może być wkładany wraz innym (np. wykluczenie konkurentów).

Opis z dokładnym wyjaśnieniem każdorazowo wysyłamy drogą elektroniczną.

W przypadku dodatkowych pytań, prosimy o kontakt info@pakietplus.pl, lub na tel.: 507 046 471 .

Recent Posts

17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu

Zapraszamy już dziś na nadchodzące targi, które będą miały miejsce w Krakowskim EXPO. Targi eHandlu to największe wydarzenie dla sprzedawców internetowych w Europie Centralnej. Nie przegap okazji i weź udział zarówno w wystawach jak i konferencjach, dzięki którym dowiesz jak ulepszyć prosperowanie Twojej firmy w świecie online!

Czym są Targi eHandlu?

Targi eHandlu to jednodniowe wydarzenie, podczas którego możesz spotkać się z blisko 4000 wystawcami, którzy dadzą Ci wskazówki oraz zaoferują usługi, jak i produkty, mające na celu ulepszenie Twojej firmy. Światowi eksperci, założyciele przedsiębiorstw, dyrektorzy oraz menagerowie przybliżą Ci najnowsze trendy oraz statystyki ze świata online. Usłyszysz również o najczęściej popełnianych błędach, wskazówkach i praktycznych poradach dotyczących zarówno prowadzenia firmy jak i implementacji wszelkich nowych narzędzi w działające systemy. Każdy z Was znajdzie coś dla siebie. Nie ważne czy prowadzisz od lat prężnie rozwijający się sklep internetowy, czy dopiero myślisz o jego założeniu. Będziesz mieć okazję zdobyć praktyczną wiedzę, spytać się o poradę ekspertów, nawiązać nowe znajomości, jak i również pozyskać nowych klientów.

BP_e-commerce_program1_pl

Kto może Cię zainspirować?
Będziesz mieć okazję wysłuchać ponad 15 profesjonalnie przygotowanych wykładów przez specjalistów branży eCommerce. Spotkasz reprezentantów firm takich jak: GetResponse, Global4Net, Senuto, Trol InterMedia/2 ClickShop, Traffic Trends, SETUP.PL, Blue Media oraz Email Partners. Więcej informacji  

BP_e-commerce_program2_pl

Będziesz mieć również szanse odwiedzić stoiska firm specjalizujących się w dostawie oprogramowania, generowaniu sprzedaży, analityce, komunikacji, obsłudze klienta, sprzedaży międzynarodowej, płatności, a także tworzenia platform dla e-sklepów. Pośród nich oczywiście nie zabraknie naszej firmy PAKIET PLUS!

Nasi przedstawiciele są gotowi odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania oraz, co najważniejsze, podzielić się praktycznym doświadczeniem zarówno w zakresie marketingu kuponowego online jak i offline. Jeśli w Twoich planach jest udział w tegorocznych targach eHandlu to już dziś serdecznie zapraszamy Cię na spotkanie z naszym zespołem. Będziemy nas Was czekać od samego rana!

Gdzie spotkasz przedstawicieli PAKIET PLUS?

Lokalizacja: EXPO Kraków, Galicyjska 9
Data: 17 kwietnia 2019
Więcej informacji znajdziesz na https://targiehandlu.pl

BP_e-commerce_map_pl

Do zobaczenia!

  1. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  2. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  3. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  4. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  5. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  6. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  7. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  8. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  9. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?