System i korzyści

Korzystani e z sieci wysyłkowej Pakiet Plus pozwala na pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie relacji z dotychczasowymi. Różnorodne kryteria wyboru pozwalają na bardzo precyzyjne określenie grupy docelowej w zależności od wieku, płci, zwyczajów zakupowych lub praktyk klienta.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

połączą pozytywne emocje z zakupu z materiałami reklamowymi i ponadto wykorzystają ciekawe oferty

Reklama w materiałach promocyjnych niesie za sobą wiele korzyści

  • Precyzyjne targetowanie i określenie grup docelowych
  • Dotarcie do aktywnych klientów robiących zakupy online
  • Połączenie komunikacji offline i online
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost sprzedaży i świadomości marki
  • Dostępna forma reklamy

Zarządzanie jakością

Wszystkie procesy i jakość systemu wysyłania materiałów promocyjnych kontrolujemy przy pomocy wielostopniowego monitoringu kontroli jakości.
Partnerzy wysyłkowi zarejestrowani w sieci Pakiet Plus są sprawdzani na podstawie ich profili w ramach portali oceniających.

Kontrola wysyłki materiałów promocyjnych

  • Zakupy kontrolne
  • Dokumenty potwierdzające liczbę wysłanych przesyłek (faktura firmy kurierskiej lub poczty)

Wysyłkę materiałów promocyjnych kontrolujemy w formie zakupów kontrolnych oraz poprzez sprawdzenie liczby wysłanych paczek na podstawie dokumentu z firmy kurierskiej lub poczty.

Recent Posts

Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?

Pozyskiwanie nowych Klientów jest jednym z głównych celów specjalistów od marketingu.

Dotarcie do potencjalnych Klientów, zainteresowanie ich oraz zmotywowanie do ponownego zakupu to działania wymagające dużego nakładu pracy zarówno w dużych jak i w małych firmach. I powiedzmy sobie szczerze, często ten wysiłek idzie na marne.

Koncepcja proponowana przez PAKIET PLUS jest jednym ze skutecznych rozwiązań pozyskiwania nowych Klientów zarówno na rynkach lokalnych, jak i zagranicznych. Marketing kuponowy to dobrze ugruntowana praktyka w działaniach dużych sklepów internetowych, która rozwija się i wciąż idzie do przodu. Poprzez papierowe kupony docierające w paczkach ze sklepów internetowych bezpośrednio do Klientów, poszerzamy grono aktywnych kupujących i docieramy na nowe rynki. Korzystanie z sieci partnerów PAKIET PLUS umożliwia dotarcie na rynek polski, słowacki, czeski, węgierski oraz rumuński.

Przyjrzyjmy się jak to działa

  1. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  2. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  3. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  4. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas
  5. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia Comments Off on GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia
  6. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok
  7. Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o. Comments Off on Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o.
  8. Współpraca z marką ZOOT Comments Off on Współpraca z marką ZOOT
  9. e-Commerce Krakow – comming soon Comments Off on e-Commerce Krakow – comming soon