Korzystani e z sieci wysyłkowej Pakiet Plus pozwala na pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie relacji z dotychczasowymi. Różnorodne kryteria wyboru pozwalają na bardzo precyzyjne określenie grupy docelowej w zależności od wieku, płci, zwyczajów zakupowych lub praktyk klienta.
![]() |
|||
Klientustala grupę docelową i cele kampanii |
PAKIET PLUSdostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej |
E-sklepyumieszczają materiały w paczkach dla klientów |
Kupującypołączą pozytywne emocje z zakupu z materiałami reklamowymi i ponadto wykorzystają ciekawe oferty |
Reklama w materiałach promocyjnych niesie za sobą wiele korzyści
- Precyzyjne targetowanie i określenie grup docelowych
- Dotarcie do aktywnych klientów robiących zakupy online
- Połączenie komunikacji offline i online
- Pozyskanie nowych klientów
- Wzrost sprzedaży i świadomości marki
- Dostępna forma reklamy
Zarządzanie jakością
Wszystkie procesy i jakość systemu wysyłania materiałów promocyjnych kontrolujemy przy pomocy wielostopniowego monitoringu kontroli jakości.
Partnerzy wysyłkowi zarejestrowani w sieci Pakiet Plus są sprawdzani na podstawie ich profili w ramach portali oceniających.
Kontrola wysyłki materiałów promocyjnych
- Zakupy kontrolne
- Dokumenty potwierdzające liczbę wysłanych przesyłek (faktura firmy kurierskiej lub poczty)
Wysyłkę materiałów promocyjnych kontrolujemy w formie zakupów kontrolnych oraz poprzez sprawdzenie liczby wysłanych paczek na podstawie dokumentu z firmy kurierskiej lub poczty.