System i korzyści

Korzystani e z sieci wysyłkowej Pakiet Plus pozwala na pozyskanie nowych klientów oraz wzmocnienie relacji z dotychczasowymi. Różnorodne kryteria wyboru pozwalają na bardzo precyzyjne określenie grupy docelowej w zależności od wieku, płci, zwyczajów zakupowych lub praktyk klienta.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

połączą pozytywne emocje z zakupu z materiałami reklamowymi i ponadto wykorzystają ciekawe oferty

Reklama w materiałach promocyjnych niesie za sobą wiele korzyści

  • Precyzyjne targetowanie i określenie grup docelowych
  • Dotarcie do aktywnych klientów robiących zakupy online
  • Połączenie komunikacji offline i online
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost sprzedaży i świadomości marki
  • Dostępna forma reklamy

Zarządzanie jakością

Wszystkie procesy i jakość systemu wysyłania materiałów promocyjnych kontrolujemy przy pomocy wielostopniowego monitoringu kontroli jakości.
Partnerzy wysyłkowi zarejestrowani w sieci Pakiet Plus są sprawdzani na podstawie ich profili w ramach portali oceniających.

Kontrola wysyłki materiałów promocyjnych

  • Zakupy kontrolne
  • Dokumenty potwierdzające liczbę wysłanych przesyłek (faktura firmy kurierskiej lub poczty)

Wysyłkę materiałów promocyjnych kontrolujemy w formie zakupów kontrolnych oraz poprzez sprawdzenie liczby wysłanych paczek na podstawie dokumentu z firmy kurierskiej lub poczty.

Recent Posts

24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest

Chcieli by śmy zwrócić Państwa uwagę na nadchodzące wydarzenie w świecie online na początku 2019 roku. Jeśli możecie, nie przegapcie jednego z największych wydarzeń na Węgrzech – Ecommerce EXPO, które przynosi wiele okazji do zwiększenia efektywności zarówno początkujących, jak i już istniejących sklepów internetowych na rynku węgierskim.

Czym jest E-commerce EXPO?

4-dniowe wydrzenie dzień po dniu wypełnione informacjami, trendami, analizami i praktycznymi doświadczeniami w zakładaniu, prowadzeniu sklepu internetowego, marketingu online oraz sprzedaży. Wydarzenie, które daje możliwość poznania nowych partnerów biznesowych, utrwalenia więzi z obecnymi oraz zdobycia nowych klientów.

EXPO_012019_HU_Speakers

Ponad 40 inspirujących wykładowców, 55 specjalistów i więcej niż 2000 uczestników konferencji w Lourdes Conference w Rendezvényközpont. To doskonała okazja do spotkania z profesjonalistami jak konsultant ds. Marketingu Kriszt Janat, Google Illés Vadász, ekspert ds. Marketingu internetowego András Szőke i wielu innych ekspertów z Węgier i zagranicy.

Oczywiście będzie tam również nasz węgierski oddział PAKIET PLUS – CSOMAG PLUSZ. W roli wystawcy jest gotów odpowiedzieć na wszystkie pytania uczestników i podzielić się praktycznymi doświadczeniami z zakresu marketingu kuponowego zarówno w działaniach online jak i offline. Jeśli zamierzają Państwo wziąć udział w tym wydarzeniu lub polecić je swoim partnerom, serdecznie zapraszamy na nasze stoisko.

Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.ecomexpo.hu

LURDY, KONFERENCIA ÉS RENDEZVÉNYKÖZPONT
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
24. Januar 2019    9:00 – 19:00

Numer stanowiska: 42

EXPO_map

  1. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  2. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  3. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  4. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  5. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  6. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  7. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  8. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  9. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland