System i korzyści

Korzystając z sieci wysyłkowej Pakiet Plus, można pozyskać nowych klientów i umocnić relacje z dotychczasowymi klientami. Różnorodne kryteria wyboru pozwalają bardzo dokładnie określić grupę docelową w zależności od wieku, płci, zwyczajów zakupowych lub praktyk klienta.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

połączą pozytywne emocje z zakupu z materiałami reklamowymi i ponadto wykorzystają ciekawe oferty

Reklama w materiałach promocyjnych oferuje wiele korzyści

  • Precyzyjne targetowanie i określonie grup docelowych
  • Dotarcie do akywnych klientów kupujących online
  • Połączenie komunikacji offline i on-line
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost sprzedaży i świadomości marki
  • Dostępna forma reklamy

 

Zarządzanie jakością

Wszystkie procesy i jakość systemu wysyłania materiałów promocyjnych kontrolujemy przy pomocy wielostopniowego monitoringu kontroli jakości.
Partnerzy wysyłkowi rejestrujący się w sieci Pakiet Plus są sprawdzani na podstawie ich profili w ramach portali oceniających.

Kontrola wysyłki materiałów promocyjnych

  • Zakupy kontrolne
  • Dokumenty potwierdzające liczbę wysłanych przesyłek (faktura firmy kurierskiej lub poczty)

 

Wysyłanie matariałów promocyjnych kontrolujemy formą zakupów kontrolnych , jak również weryfikacji liczby wysłanych przesłek
na podstawie dokumentu, z którego jest widoczna liczba wysłanych przesyłek, jaka moze być faktura z firmy kurierskiej lub poczty.

Recent Posts

Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas

Bazując na sukcesie ubiegłorocznej kampanii, PAKIET PLUS Rumunia rozpoczęło wiosenną kampanię marketingową dla znanej marki Douglas. Voucher w postaci produktu PAKIETPLUS1 był dystrybuowany za pośrednictwem sieci naszych partnerów w Rumunii. Kampania skupiała się na klientach końcowych, którzy mogli skorzystać z bonu zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym. Otrzymywali oni 10% zniżki na zakupy lub – 70 RON przy zakupach o wartości powyżej 345 RON.

Douglas jest jedną z najważniejszych sieci handlowych w Europie, a w Rumunii jest reprezentowany przez oddział Parfumerille Douglas. W każdej perfumerii otrzymujesz nie tylko świetną, wykwalifikowaną obsługę na najwyższym poziomie, ale także najlepszą ofertę produktową w świetnie zagospodarowanej przestrzeni drogerii.

Douglas-1_700Douglas2_700

  1. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia Comments Off on GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia
  2. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok
  3. Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o. Comments Off on Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o.
  4. Współpraca z marką ZOOT Comments Off on Współpraca z marką ZOOT
  5. e-Commerce Krakow – comming soon Comments Off on e-Commerce Krakow – comming soon
  6. e-Commerce EXPO 2018 – Budapest Comments Off on e-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  7. Bonus dla stałego klienta! Comments Off on Bonus dla stałego klienta!
  8. Lojalność klienta Comments Off on Lojalność klienta
  9. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn