Portfel produktów

1.PAKIET PLUS jestnarzędziem marketingowymskierowanymdo klientów robiących zakupy w sklepach online. Oferujemy różnego rodzaju materiały promocyjne, które pomogą efektywnie pozyskać nowych klientów oraz zbudować lojalność wśród obecnych.

Na podstawie kryteriów takich jakwiek, płeć, poszukiwany produkt lub preferencje zakupowe, możemy precyzyjnieokreślić grupę docelową, co pozwala na zmaksymalizowanie efektów przeprowadzanych przez nas kampanii.

W naszym portfolio produktów sięprodukty takie jak:

 

Pakiet Plus 1
  • Zawiera ofertę jednego Partnera Wielkość format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych lub cech demograficznych klientów końcowych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus 2
  • Zawiera oferty dwóch Partnerów, Wielkość: format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktu (styl życia, hobby, technologia)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus Sampling
  • Dołączenie próbek reklamowych, testerów lub całych produktów do przesyłek klientów robiących zakupy w sklepach internetowych
  • Promocja za pośrednictwem kampanii online wykorzystującej narzędzia takie jak np. banery reklamowe, newslettery, artykuły sponsorowane, konkursy w serwisach społecznościowych
  • Możliwość bardzo precyzyjnej segmentacji klientó
Pakiet Plus Extra
  • Przeznaczony dla jednego Partnera, Polega na dołączeniu do przesyłek materiałów promocyjnych Partnera (ulotki, broszury, katalogi)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych orazcech demograficznych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
Pakiet Plus LOYALITY
  • Program lojalnościowy dla klientów sklepów internetowych w formie podziękowania za zakup
  • Kopertaz indywidualną treścią graficzną dołączana do paczek w celu podziękowania klientom za dokonanie zakupów w sklepie, prezentacji marki orazproduktów
  • Rozmiar: 240 x 224 mm (złożony 120 x 224 mm)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów
   

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Targi eHandlu Warszawa 2018

7 listopada to dzień, w którym odbędzie się największe wydarzenie dla sklepów internetowych w Europie Środkowej. Centrum Wystawiennicze EXPO XXI w Warszawie będzie wtedy gościć 18 prelegentów oraz 130 wystawców, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami, analizami i prognozami w zakresie nowych trendów w e-commerce i marketingu online. Wśród wystawców będzie także polski oddział PAKIET PLUS. Jeśli będziesz w tym czasie w Warszawie, to chcielibyśmy Cię gorąco zaprosić na spotkanie z nami.
Prezentacje odbędą się w 3 salach, w których założyciele i właściciele sklepów internetowych, agencje reklamowe, marketingowcy oraz menedżerowie produktu podzielą się cennymi doświadczeniami oraz studiami przypadków na tematy, które zarówno małe jak i duże firmy napotykają w swojej działalności np. Web Design, E-mail Marketing, Marketing Automation, Product Princing, Push Notification, inteligencja e-commerce w praktyce, Performance Marketing oraz wiele innych interesujących tematów. Szczegółowy program konferencji znajduje się tutaj.

PAKIET PLUS jest jednym z wystawców Targów eHandlu EXPO 2018. Jeśli planujesz wziąć udział w wystawach lub konferencjach, zapraszamy na spotkanie z nami. Nasi menedżerowie są gotowi wprowadzić Cię koncepcję marketingu off-line i przedstawić końcowych Klientów sklepów on-line jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi pozyskiwania i rekrutacji nowych Klientów Twojego sklepu internetowego.

Data: 7.11. 2018 Miasto: Warszawa, Polska
Targi rozpoczynają się o godzinie 10:00
Prezentacje rozpoczynają się o 11:15
Wejście jest BEZPŁATNE – obowiązkowa rejestracja

varsava_expo2018_700x600

  1. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  2. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  3. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  4. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  5. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  6. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  7. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  8. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  9. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas