Portfel produktów

1.PAKIET PLUS jestnarzędziem marketingowymskierowanymdo klientów robiących zakupy w sklepach online. Oferujemy różnego rodzaju materiały promocyjne, które pomogą efektywnie pozyskać nowych klientów oraz zbudować lojalność wśród obecnych.

Na podstawie kryteriów takich jakwiek, płeć, poszukiwany produkt lub preferencje zakupowe, możemy precyzyjnieokreślić grupę docelową, co pozwala na zmaksymalizowanie efektów przeprowadzanych przez nas kampanii.

W naszym portfolio produktów sięprodukty takie jak:

 

Pakiet Plus 1
  • Zawiera ofertę jednego Partnera Wielkość format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych lub cech demograficznych klientów końcowych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus 2
  • Zawiera oferty dwóch Partnerów, Wielkość: format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktu (styl życia, hobby, technologia)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus Sampling
  • Dołączenie próbek reklamowych, testerów lub całych produktów do przesyłek klientów robiących zakupy w sklepach internetowych
  • Promocja za pośrednictwem kampanii online wykorzystującej narzędzia takie jak np. banery reklamowe, newslettery, artykuły sponsorowane, konkursy w serwisach społecznościowych
  • Możliwość bardzo precyzyjnej segmentacji klientó
Pakiet Plus Extra
  • Przeznaczony dla jednego Partnera, Polega na dołączeniu do przesyłek materiałów promocyjnych Partnera (ulotki, broszury, katalogi)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych orazcech demograficznych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
Pakiet Plus LOYALITY
  • Program lojalnościowy dla klientów sklepów internetowych w formie podziękowania za zakup
  • Kopertaz indywidualną treścią graficzną dołączana do paczek w celu podziękowania klientom za dokonanie zakupów w sklepie, prezentacji marki orazproduktów
  • Rozmiar: 240 x 224 mm (złożony 120 x 224 mm)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów
   

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości

Poprzez sieć PAKIET PLUS i partnerskie sklepy na Słowacji, Węgrzech i w Polsce kampania dociera do ponad 250 000 aktywnych kupujących online. Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl.

Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu. W celu umocnienia wiodącej pozycji na rynku czeskim i wzmocnienia świadomości marki na rynku słowackim, węgierskim i polskim, firma dołącza do wiosennej kampanii z kuponem rabatowym -20% na cały asortyment sklepu.

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_pl1

  1. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  2. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  3. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  4. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  5. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  6. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  7. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  8. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  9. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie