Portfel produktów

1.PAKIET PLUS to narzędzie marketingowe skierowane do klientów robiących zakupy online. Oferujemy różnorodne materiały promocyjne, które pomogą efektywnie pozyskiwać nowych klientów oraz zbudować lojalność wśród obecnych.

Na podstawie kilku kryteriów takich jak: wiek, płeć, poszukiwany produkt lub preferencje zakupowe, można dokładnie określić grupę docelową.

W naszym portfolio produktów znajdują się różnorodne oferty

 

Pakiet Plus 1
  • Wielkość format DL (210 x 100 mm) dla jednego partnera
  • możliwość segmentacji według kategorii produktów lub partnerów wysyłkowych lub cech demograficznych klientów końcowych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów i dołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus 2
  • Wielkość: format DL (210 x 100 mm) dla dwóch partnerów
  • możliwość segmentacji według kategorii produktu (styl życia, hobby, technologia)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów i dołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus Sampling
  • Dołączenie próbek reklamowych, testerów lub całych produktów do przesyłek klientów kupujących online.
  • Promocja za pośrednictwem kampanii online wykorzystującej narzędzia takie jak np. banery reklamowe, newslettery, artykuły sponsorowane, konkursy w serwisach społecznościowych. Istnieje możliwość precyzyjnej segmentacji klientów.
Pakiet Plus Extra
  • Przeznaczony dla jednego partnera, który może dołączyć do przesyłek różne materiały – ulotki, broszury, katalogi
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów lub partnerów wysyłkowych jak również według cech demograficznych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
Pakiet Plus LOYALITY
  • Program lojalnościowy dla sklepów internetowych w formie podziękowania za zakup
  • Opakowanie z indywidualną treścią graficzną służącą podziękowaniu klientowi, prezentacji marki i produktów za pośrednictwem koperty dołączonej do paczek
  • Rozmiar: 240 x 224 mm (złożony 120 x 224 mm)
  • Produkt zawiera drukowanie
   

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia

„Content is king” – jeśli zgadzasz się z tym słowami, zapraszamy do Rumunii na konferencję e-commerce GPeC SUMMIT w Bukareszcie. Najlepsi specjaliści od e-commerce i marketingu online spotykają się tam już po raz 13-ty. W ciągu trzech dni znane osobowości pełniące różne stanowiska (dyrektorzy, menedżerowie ds. marketingu i PR, menedżerowie IT, brandingowcy itd.) podzielą się wyjątkową wiedzą i cennym doświadczeniem z branży biznesu. Skorzystaj z okazji aby poznać nowych ludzi i posłuchać ciekawych wykładów takich osób jak: Brian Mc Bride (prezes ASOS), Peep Laja (założyciel i dyrektor CXL), Aleyda Solis (założycielka ORAINTI&INTERNATIONAL SEO Consultant), Jeff Bullas (#1 Global Content Marketing influencer w 2018 roku) czy Karl Gilis (współzałożyciel AG CONSULT&THE CONVERSION COMEDIAN).

W konferencji weźmie udział ponad 800 rumuńskich i międzynarodowych uczestników, a nasz oddział PACHET PLUS, również tam będzie. Zapraszamy do odwiedzin naszego stoiska! Chcielibyśmy podzielić się z Wami naszym doświadczeniem z kampanii marketingu bezpośredniego i omówić możliwość skorzystania z naszych usług i oferty marketingu motywacyjnego.

Termin: 29. – 31. Maj 2018

Miejsce: Crystal Palace Ballrooms, Calea Rahovei nr 198A, dzielnica 5, Bukareszt, Rumunia

Godz.: 9.00 – 19.00

Stanowisko: nr. 15

GPeC-Expo-Mai-2018_plan_PachetPlus

  1. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok
  2. Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o. Comments Off on Członkostwo w stowarzyszeniu APEK | czech company BALIK PLUS s.r.o.
  3. Współpraca z marką ZOOT Comments Off on Współpraca z marką ZOOT
  4. e-Commerce Krakow – comming soon Comments Off on e-Commerce Krakow – comming soon
  5. e-Commerce EXPO 2018 – Budapest Comments Off on e-Commerce EXPO 2018 – Budapest
  6. Bonus dla stałego klienta! Comments Off on Bonus dla stałego klienta!
  7. Lojalność klienta Comments Off on Lojalność klienta
  8. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn
  9. Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem Comments Off on Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem