Portfel produktów

1.PAKIET PLUS jestnarzędziem marketingowymskierowanymdo klientów robiących zakupy w sklepach online. Oferujemy różnego rodzaju materiały promocyjne, które pomogą efektywnie pozyskać nowych klientów oraz zbudować lojalność wśród obecnych.

Na podstawie kryteriów takich jakwiek, płeć, poszukiwany produkt lub preferencje zakupowe, możemy precyzyjnieokreślić grupę docelową, co pozwala na zmaksymalizowanie efektów przeprowadzanych przez nas kampanii.

W naszym portfolio produktów sięprodukty takie jak:

 

Pakiet Plus 1
  • Zawiera ofertę jednego Partnera Wielkość format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych lub cech demograficznych klientów końcowych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus 2
  • Zawiera oferty dwóch Partnerów, Wielkość: format DL (210x100mm)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktu (styl życia, hobby, technologia)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów promocyjnych orazdołączenie ich do paczek/przesyłek
Pakiet Plus Sampling
  • Dołączenie próbek reklamowych, testerów lub całych produktów do przesyłek klientów robiących zakupy w sklepach internetowych
  • Promocja za pośrednictwem kampanii online wykorzystującej narzędzia takie jak np. banery reklamowe, newslettery, artykuły sponsorowane, konkursy w serwisach społecznościowych
  • Możliwość bardzo precyzyjnej segmentacji klientó
Pakiet Plus Extra
  • Przeznaczony dla jednego Partnera, Polega na dołączeniu do przesyłek materiałów promocyjnych Partnera (ulotki, broszury, katalogi)
  • Możliwość segmentacji według kategorii produktów, partnerów wysyłkowych orazcech demograficznych (wiek, płeć, zwyczaje zakupowe)
Pakiet Plus LOYALITY
  • Program lojalnościowy dla klientów sklepów internetowych w formie podziękowania za zakup
  • Kopertaz indywidualną treścią graficzną dołączana do paczek w celu podziękowania klientom za dokonanie zakupów w sklepie, prezentacji marki orazproduktów
  • Rozmiar: 240 x 224 mm (złożony 120 x 224 mm)
  • W cenie produktu zawarty jest wydruk materiałów
   

OFFLINE BONUS KATALÓG

Recent Posts

INTERNET HUNGARY 2018 Conference

Już od jutra będziecie mieli okazję spotkać się z profesjonalistami z branży e-commerce działającymi na rynku węgierskim. W dniach 25 i 26 września odbywa się jedno z najważniejszych wydarzeń „przemysłu online“ INTERNET HUNGARY. Od 1999 roku uczestnicy prezentują nowe analizy, informacje międzynarodowe oraz rządowe programy skoncentrowane na informatyzacji firm na Węgrzech. Organizatorzy przygotowali interesujący program pełen prezentacji o nowych trendach, praktycznych doświadczeniach, case studies i badań tematycznych. W ciągu dwóch dni w sześciu salach zostanie przedstawione ponad 25 tematów dla 2500 uczestników. Tematyka konferencji obejmuje między innymi:

  • Branding
  • Digital Communication
  • Business – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Strategie
  • Design – marketing emocjonalny
  • Sztuczną inteligencję
  • Data-marketing
  • Strategia i zarządzanie – tworzenie treści

Szczegóły planu znajdziecie tutaj. Program konferencji.

Cieszymy się, że nasz węgierski oddział CSOMAG PLUSZ (PAKIET PLUS) aktywnie uczestniczy w programie Offline i Online Marketingu. Nasi managerowie pojawią się w środę o 10:30 i przedstawią efektywność kampanii akwizycyjnych w celu połączenia wydruków z reklamą i sprzedaży online. Osoby zainteresowanie szczegółami będą mogły się z nimi zapoznać podczas prezentacji oraz przy stoisku CSOMAG PLUSZ, bezpośrednio w centrum wystawowym. Tam znajdą informacje o zaletach jednego z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych skierowanych do aktywnych kupujących online, a także o sekretach sukcesu kampanii marketingowych w dużych i małych e-sklepach.

Czekamy na Ciebie.

  1. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  2. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie
  3. Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów? Comments Off on Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów?
  4. Campaign: Strauss Cafe Poland Comments Off on Campaign: Strauss Cafe Poland
  5. Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim Comments Off on Pielęgnacja urody z wielkimi graczamim
  6. Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego Comments Off on Kod rabatowy do Twojego sklepu internetowego
  7. Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas Comments Off on Pachnący voucher w Rumunii – Perfumerie Douglas
  8. GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia Comments Off on GPeC SUMMIT & e-Commerce EXPO Rumunia
  9. Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok Comments Off on Klenoty Aurum – nowa twarz na 2018 rok