Bonus katalog


Katalog z kuponami to skuteczne i opłacalne narzędzie marketingowe, dzięki któremu można małym kosztem dotrzeć do klientów robiących zakupy przez Internet. Jego efektywność zapewniają znajdujące się w środku kupony promocyjne i vouchery. Katalogi dostarczane są do najbardziej aktywnych klientów kupujących on-line oraz do najbardziej zasięgowych sklepów internetowych.

Specyfikacja techniczna

Rozmiar katalogu: 190 x 93 mm lub 145 x 145 mm
Papier: 90 – 115 g
Oprawa: zeszytowa V1 lub klejona V2
Na froncie koperty znajduje się grafika, data ważności, oraz logotypy poszczególnych partnerów danego wydania

Rodzaje katalogów

Offline bonus katalogi dzielą się na: katalogi w wysokim zasięgiem kupujących on-line, oraz katalogi segmentowane demograficznie (np. kobiety, mężczyźni).

LADIES PL

  • Grupa docelowa: sklepy internetowe dla kobiet
  • Czas trwania kampanii: 4 do 6 tygodni
  • Nakład całkowity: 160 000 – 200 000 szt.
  • Cena: od 5 300 zł
  • Prosba o kalkulacjęPlan edycyjny
  • W przygotowaniu – październik 2019
Recent Posts

Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki

Niezależnie od tego czy preferujesz zakupy internetowe czy stacjonarne, kupony rabatowe nie są Ci obce. Jest to nie tylko interesująca oferta z perspektywy klienta, ale również idealna forma reklamy i pozyskania nowych klientów dla wielu firm. PAKIET PLUS wychodzi naprzeciw tym potencjałom, oferując sklepom internetowym możliwość zorganizowania kampanii opierającej się na wkładaniu specjalnie przygotowanych kuponów w paczkach, rozsyłanych przez stworzoną sieć partnerskich firm. Działanie to pozwala dotrzeć do zupełnie nowej klienteli, która potencjalnie może być zainteresowana produktem i ofertą handlową reklamowanego sklepu.

BP_voucher_p&c_1

Usługa ta jest dedykowana zarówno dużym, międzynarodowym firmom, jak i tym nieco mniejszym. W terminie od 14 maja do 9 czerwca 2019 roku PAKIET PLUS zorganizował tego rodzaju kampanię dla klienta o międzynarodowej renomie jakim jest Peek&Cloppenburg. Od 1990 roku marka ta łączy w sobie wszystko to, co najlepsze w koncepcji zakupów – uniwersalność. Mając zawsze na uwadze zmieniający się świat, oferują swoim klientom idealne połączenie świata online i offline tak, aby każdy z nich był zadowolony. Najnowsze trendy w świecie mody możesz nie tylko śledzić, ale również zakupić ich markowe wersje w preferowanej przez siebie formie.

Idąc w zgodzie z historią marki jak i jej credo, jakim jest wspominane połączenie najlepszych elementów świata internetowego i rzeczywistego, w realizowanej kampanii nie mogło ich również zabraknąć. Dlatego też, dystrybuowany kupon rabatowy do sklepu Peek&Cloppenburg poprzez sieć partnerską PAKIET PLUS miał charakter dwojaki. Zarówno w sklepie internetowym www.peek-cloppenburg.pl jak i stacjonarnym klient miał możliwość odebrania 12% rabatu na zamówienie powyżej 250zł. Rabat w formie perforowanego kuponu mógł być również wykorzystany jako prezent dla bliskiej osoby.

BP_voucher_p&c_2

Na sukces kampanii składa się wiele czynników. Od dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej, aż po ilość dystrybuowanych materiałów. Podsumowując, zgodnie z badaniami marketingowymi,  forma dzielenia się kuponami jako prezentem, zwiększa grupę docelową do 18%. Wierzymy, że taki wynik osiągnie kampania Peek&Clopenburg, a to otworzy drzwi do naszej dalszej współpracy.

  1. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  2. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  3. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  4. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  5. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  6. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  7. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  8. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  9. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek