Bonus katalog


Katalog z kuponami to skuteczne i opłacalne narzędzie marketingowe, dzięki któremu można małym kosztem dotrzeć do klientów robiących zakupy przez Internet. Jego efektywność zapewniają znajdujące się w środku kupony promocyjne i vouchery. Katalogi dostarczane są do najbardziej aktywnych klientów kupujących on-line oraz do najbardziej zasięgowych sklepów internetowych.

Specyfikacja techniczna

Rozmiar katalogu:  145 x 145 mm
Papier: 90 g Fine Bulk
Oprawa: klejona V2
Na froncie koperty znajduje się grafika, data ważności, oraz logotypy poszczególnych partnerów danego wydania

Rodzaje katalogów

Offline bonus katalogi dzielą się na: katalogi w wysokim zasięgiem kupujących on-line, oraz katalogi segmentowane demograficznie (np. kobiety, mężczyźni).

LADIES PL

  • Grupa docelowa: sklepy internetowe dla kobiet
  • Czas trwania kampanii:  6 tygodni
  • Nakład całkowity: 160 000 – 200 000 szt.
  • Cena: od 5 300 zł
  • Prosba o kalkulacjęPlan edycyjny
  • W przygotowaniu – październik 2019
Recent Posts

Marketing kuponowy to nie tylko narzędzie dla sklepów internetowych

Kody rabatowe i promocje odruchowo kojarzą się wyłącznie z branżą modową lub drogeryjną, ze względu na ich największą ilość na rynku. Jednakże kampanie Pakiet Plus, w których odbywa się rozsyłanie paczek z materiałami reklamowymi poprzez specjalnie utworzoną sieć partnerskich sklepów internetowych, nie są wyłącznie dedykowane sklepom specjalizującym się w sprzedaży odzieży, obuwia czy kosmetyków. Z niniejszych działań reklamowych mogą również skorzystać wszelkiego rodzaju serwisy internetowe. Najlepszym tego przykładem jest ostatnia współpraca pomiędzy PAKIET PLUS, a firmą Booking.com.

booking1

Serwis Booking.com od 23 lat oferuje stale coraz to większą bazę hoteli i apartamentów idealnych na nocleg na całym świecie. Klienci korzystają również z dostępnej oferty rezerwacji lotów, wynajmu samochodów oraz bukowania transportu z i na lotnisko.  Obecnie firma ta posiada biura w 70 krajach, a serwis internetowy jest przystosowany aż do 43 języków, co niewątpliwie świadczy o jej międzynarodowym sukcesie.

Globalna pozycja firmy nie jest jednak powodem do zaprzestania działań marketingowych. Wręcz przeciwnie – powinny być one planowane i skutecznie powtarzane.

booking1b

W kwietniu 2019 Booking.com rozpoczął współpracę z PAKIET PLUS w celu stworzenia kampanii przyciągającej nowych Klientów i promującej wizerunek marki w Polsce. Rozdystrybuowano kupon z atrakcyjną formą promocji w formie cashback. Klienci, którzy zarezerwowali nocleg na Booking.com poprzez link umieszczony na kuponie mogli otrzymać do 100 zł zwrotu po zrealizowanym pobycie.

Wynik kampanii był bardzo pozytywny, dlatego postanowiono powtórzyć ją nie tylko w Polsce, ale także w Czechach. Jesteśmy przekonani, że dalsza współpraca pomiędzy PAKIET PLUS  oraz Booking.com również zakończy się sukcesem.

  1. Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki Comments Off on Peek&Cloppenburg kupony rabatowe to nie tylko zniżki
  2. Nowa twarz Klenoty Aurum 2019 Comments Off on Nowa twarz Klenoty Aurum 2019
  3. Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu Comments Off on Szukasz okularów przeciwsłonecznych? Odwiedź Smartoptika.hu
  4. Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości Comments Off on Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości
  5. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  6. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  7. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  8. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  9. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018