Bonus katalog


Katalog z kuponami to skuteczne i opłacalne narzędzie marketingowe, dzięki któremu można małym kosztem dotrzeć do klientów robiących zakupy przez Internet. Jego efektywność zapewniają znajdujące się w środku kupony promocyjne i vouchery. Katalogi dostarczane są do najbardziej aktywnych klientów kupujących on-line oraz do najbardziej zasięgowych sklepów internetowych.

Specyfikacja techniczna

Rozmiar katalogu: 190 x 93 mm lub 145 x 145 mm
Papier: 90 – 115 g
Oprawa: zeszytowa V1 lub klejona V2
Na froncie koperty znajduje się grafika, data ważności, oraz logotypy poszczególnych partnerów danego wydania

Rodzaje katalogów

Offline bonus katalogi dzielą się na: katalogi w wysokim zasięgiem kupujących on-line, oraz katalogi segmentowane demograficznie (np. kobiety, mężczyźni).

LADIES PL

  • Grupa docelowa: sklepy internetowe dla kobiet
  • Czas trwania kampanii: 4 do 6 tygodni
  • Nakład całkowity: 160 000 – 200 000 szt.
  • Cena: od 5 300 zł
  • Prosba o kalkulacjęPlan edycyjny
  • W przygotowaniu – październik 2019
Recent Posts

Stoklasa – więcej niż sto powodów do radości

Poprzez sieć PAKIET PLUS i partnerskie sklepy na Słowacji, Węgrzech i w Polsce kampania dociera do ponad 250 000 aktywnych kupujących online. Wiosenny katalog, do którego dołączyła marka Stoklasa daje klientom możliwość do skorzystania ze zniżek na aktykuły kreatywne, tekstylia, dekoracje do domu i inne dostępne produkty na www.stoklasa.pl.

Stoklasa dostarcza sezonowe inspiracje dla twórców kreatywnych ale także inspiracje dla domu. W celu umocnienia wiodącej pozycji na rynku czeskim i wzmocnienia świadomości marki na rynku słowackim, węgierskim i polskim, firma dołącza do wiosennej kampanii z kuponem rabatowym -20% na cały asortyment sklepu.

W ubiegłym roku Stoklasa przeprowadził jesienną kampanię poprzez sieć PAKIET PLUS, oferując zniżkę na zakup świątecznych prezentów. Wiosenna kampania zwraca się do przyszłych panien młodych oferując akcesoria i dekoracje ślubne – zarówno w tradycyjnej bieli jak i w innych odcieniach.

Dzięki odpowiedniej segmantacji voucher trafia do klientów zgodnie z wybranym WIEKIEM i PŁCIĄ oraz preferncją kategorii MODA, URODA i  LIFE STYLE, które są jednym z najsilniejszych segmentów i zapewniają ciekawy zwrot inwestycji w tym okresie.

Wybrana forma dystrybcji jest tylko jednym z wielu kanałów strategii marketingowej marki Stoklasa, co przyczyni się do pozyskania nowych klientów i umocni strategiczną pozycję na rynku nie tylko Czeskim, ale także na Słowcji, Węgrzech i w Polsce.

blog_pakietplus_voucher_stoklasa_pl1

  1. 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu Comments Off on 17 kwietnia 2019 – Targi eHandlu
  2. 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest Comments Off on 24. Januar 2019 E-commerce EXPO Budapest
  3. Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore Comments Off on Wymiana garderoby na nową z voucherem sklepu UrbanStore
  4. Siła kuponów rabatowych Comments Off on Siła kuponów rabatowych
  5. Targi eHandlu Warszawa 2018 Comments Off on Targi eHandlu Warszawa 2018
  6. Wejście sklepu modowego About You na polski rynek Comments Off on Wejście sklepu modowego About You na polski rynek
  7. INTERNET HUNGARY 2018 Conference Comments Off on INTERNET HUNGARY 2018 Conference
  8. Urodziny marki Philips Comments Off on Urodziny marki Philips
  9. E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie Comments Off on E-sklep Oblecsadorobty.sk myśli o swoich Klientach również w wolnym czasie