Profil firmy

PAKIET PLUS Sp. z o.o. wywodzi się ze spółki Balik Plus s.r.o., założonej w 2002 roku, która oferuje swoje usługi klientom w Polsce, Slowacji, Czechach i Węgierzech oraz Rumunii. Dostarczamy efektywne rozwiązania i nowe koncepcje w dziedzinie reklamy i marketingu. Koncentrujemy się głównie na obszarze offline marketingu, e-marketingu i geomarketingu.

W 2012 roku rozpoczęliśmy projekt komunikacji marketingowej w trybie offline i stworzyliśmy sieć Pakiet Plus – unikalne narzędzie marketingowe ukierunkowane na klientów końcowych kupujących online. Dla naszych partnerskich sklepów internetowych, stworzyliśmy koncepcję marketingu partnerskiego, co umożliwiło dostarczenie klientom końcowym dodatkowych korzyści.

Bazując na wieloletnim doświadczeniu w tworzeniu koncepcji marketingowych i strategicznych projektów w dziedzinie reklamy i marketingu, możemy zagwarantować wysoką jakość usług, ale przede wszystkim oraz kreatywne i skuteczne rozwiązania.

Nasze motto

„Sukces w dzisiejszym burzliwym i konkurencyjnym środowisku wymaga twórczego podejścia i wykorzystania wszystkich dostępnych i skutecznych kanałów sprzedaży, aby stworzyć nowe możliwości i rynki.“

Recent Posts

Lojalność klienta

Zatrzymanie obecnych klientów jest znacznie tańsze w przypadku większości firm niż w przypadku pozyskania nowych. Właśnie dlatego kluczowe znaczenie ma zarządzanie i budowanie relacji z klientami, a także znajdowanie sposobów przewidywania ich oczekiwań przy każdym kolejnym zakupie. Sposoby są liczne, a my oferujemy jeden, aby włączyć komunikację  reaktywującą własnych klientów. href=”http://balikplus.sk/wp-content/uploads/2018/02/lenka01.png” rel=”attachment wp-att-2391″>lenka01

Dla naszych partnerów w sieci PAKIET PLUS, wprowadzamy nowy produkt – PAKIET PLUS LOYALITY w postaci programu lojalnościowego dla sklepów internetowych, który reprezentuje:

  • koperta, która służy do podziękowania za zakup w twoim e-sklepie
  • własny projekt graficzny do prezentacji marki
  • możliwość skorzystania z dodania własnych materiałów lub benefitów do koperty  (faktura, voucher, ulotka, …)

blog-dakujeme

 

88% firm budujących relacje z klientami jest bardziej rentownych od konkurencji. Nie można zapominać, że dobre referencje to coś, czego nie można kupić, a zadowolony klient nie myśli o pozostawieniu konkurentowi możliwości sprzedaży innych produktów lub usług, a ponadto potrafi  przyciągnąć dalszych klientów do firmy.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem PAKIET PLUS LOYALITY w swoją komunikację marketingową? Jeśli masz jakiekolwiek pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod nr tel.: 507 046 471, lub pocztą: info@pakietplus.pl, z przyjemnością przygotujemy koncepcję i doradzimy, jaką formę kampanii zastosować. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych usług, odwiedź www.pakietplus.pl

Dlaczego są kupony rabatowe w przesyłkach takie ważne?

Inserty w paczkach mogą być opłacalnym i wszechstronnym narzędziem do budowania relacji z klientami. Te relacje mogą pomóc zwiększyć sprzedaż, średnią sumę zamówienia i zarobki. Weź pod uwagę fakt, że doświadczenie klienta związane z twoją marką może wyglądać następująco:

a) nie spełni oczekiwania

b) spełni oczekiwania

c) przekroczy oczekiwania

Istnieje wiele powodów, niektóre nawet poza twoimi mozliwościami, że zadowolenie klienta nie zostanie spełnione. Ale jeśli można dać klientowi mniejszą wartość dodaną, może pomóc wyróżnić się między konkurentami, a także wielokrotnie przewyżyć  oczekiwania klienta przy każdym kolejnym zakupie.

Inserty w paczkach są tanie i mogą przynosić wysokie zyski. Odpowiednio dobrany kupon reklamowy  może zwiększyć lojalność, sprawiając, że klient poczuje się wyjątkowo. Wrzutki powodują, że klient czuje się ważny i dajemy mu powód do dzielenia się swoimi doświadczeniami i historiami w swoim  otoczeniu. To narzędzie może wydawać się proste, wystarczy przecież włożyć ulotkę lub kupon do paczki zawsze podczas wysyłki zamówienia. Istnieje jednak wiele opcji, które można wykorzystać do zdobycia zaufania i przekroczenia oczekiwań klienta.

Najczęstsze możliwości kopert:

  1. Kupony rabatowe / oferty

To jeden z najpopularniejszych rodzajów materiałów dodawanych do paczek. Oczywiście, kupony można również wysyłać e-mailem lub SMS-em, ale wysłanie kuponu ze zniżką lub z benefitem na kolejne zamówienie bezpośrednio w paczce zapewni, że klient otrzyma twoją ofertę w formie  wymiernej korzyści.
blog-marionnaud

  1. Sampling

Próbki mogą dowartościować zamówienie klienta z wielu powodów.

  1. W zależności od sprzedawanych produktów możesz zaoferować klientom bezpłatne próbki, które otrzymasze od swoich dostawców.
  2. Klient otrzyma prezent, którego nie oczekiwał w paczce.
  3. Próbki produktów stanowią doskonały sposób na wprowadzenie nowej oferty do klientów lub nowej linii produktów, którą mogą nie znać.

balikplus_blog_obr(1)

  1. Podarunki do zamówień

Podobnie jak w przypadku próbek, podarunki do zamówień mogą bardzo zachwycić lub zaskoczyć klienta końcowego, bez poczucia, że próbujesz sprzedać mu inny produkt. Prezent może wcale nie być drogi. Ponieważ klient się tego nie spodziewa, większość z nich będzie mile zaskoczona
lenka02

 

  1. Koperta z podziękowaniem / BALÍK PLUS LOYALITY

Najprostszym, najtańszym i najbardziej spersonalizowanym dodatkiem, który możesz przekazać klientowi w ramach przesyłki, jest podziękowanie. Koperta z podziękowaniem za zakupy może być prawdziwym gestem, który pomoże ci budować lojalność, szczególnie gdy po raz pierwszy skontaktujesz się z klientem.

balik_sk_bez-loga

  1. Recenzja produktu / Udostępnianie w sieciach społecznościowych

Ponieważ dostarczona paczka stanowi w większości przypadków koniec zakupu dla większości klientów, koperta z podziekowaniem za zakupy może być świetnym miejscem, aby poprosić o opinię lub podzielić się swoim doświadczeniem w sieciach społecznościowych.
lenka03

Jak można podsumować artykuł w formie krótkiego komunikatu? Małe, pozornie bezwartościowe prezenty w połączeniu ze spersonalizowanym zarządzaniem sprawiają, że klienci czują się nadzwyczajnie i sprawiają, że chcą spłacić życzliwość, którą otrzymują. Jest to prawo wzajemności i jest potężnym wyzwalaczem psychologicznym w codziennej praktyce.

  1. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn
  2. Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem Comments Off on Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem
  3. Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay Comments Off on Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay
  4. Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach. Comments Off on Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach.
  5. PRÓBKI jako nowa forma reklamy Comments Off on PRÓBKI jako nowa forma reklamy
  6. Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni Comments Off on Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni
  7. Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu Comments Off on Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu
  8. Zyskaj nowych klientów z – 10% upustem, katalog kuponowy dostępny już w 5 krajach w nakładzie około 400 000 sztuk. Comments Off on Zyskaj nowych klientów z – 10% upustem, katalog kuponowy dostępny już w 5 krajach w nakładzie około 400 000 sztuk.
  9. Efektywny marketing kuponowy również dla e-sklepów z meblami Comments Off on Efektywny marketing kuponowy również dla e-sklepów z meblami