Opublikowany

Dodaj małą próbkę, dzięki której Twój potencjalny klient będzie mógł sprawdzić jakość, smak czy zapach produktu.

Ta forma reklamy wyróżni firmę na tle innych, powszechnych materiałów reklamowych, i w większym stopniu skłoni klienta do zakupu. Dowodzą temu kampanie, które przeprowadziliśmy między innymi dla firmy Surf oraz Nestle.

Pod koniec lata została wdrożona kampania dla firmy Surf, której celem było zwiększenie świadomości klientów i wzrost sprzedaży żelu do prania. W tym celu do przesyłek z partnerskich sklepów internetowych zostały dołączone próbki produktu, dzięki którym klienci mogli sami przekonać się o zapachu, skuteczności oraz jakości produktu.

Chyba każdy ucieszyłby się z darmowej kawy, dlatego w sierpniu przeprowadziliśmy kampanię dotyczącą kawy firmy Nestle, dystrybuując próbkę 2g kawy Nescafe Gold Barista, którą nasi partnerzy dołączali do przesyłek ze swoich sklepów internetowych. Kampania została zrealizowana na rynku słowackim oraz czeskim w łącznej ilości 20 000 sztuk. Potencjalni klienci dostali więc pyszną, darmową kawę, i poznali produkt na żywo.

Dzięki tej formie komunikacji marketingowej możesz dodatkowo zachęcić konsumentów, którzy stają się aktywnymi uczestnikami komunikacji, a otrzymując dobrej jakości ciekawy produkt, który wywołuje pozytywne emocje i doznania zapachowe, smakowe i estetyczne, możemy spodziewać się dużo lepszych wyników kampanii.