Wybór grup docelowych

1.Materiały promocyjne sieci promocji wysyłkowych PAKIET PLUS dołączane do przesyłek pozwalają na komunikację skierowaną do konkretnej grupy docelowej, którą można określić na podstawie wielu kryteriów. Wyboru dokonuje się m.in.: w zależności od rodzaju potencjalnych klientów (np. kobieta w wieku poniżej 45 lat), od grupy produktów (np. uroda i styl życia) lub w sklepie internetowym, za pośrednictwem którego chcecie Państwo przesłać materiały (np. notino.pl).

Segmentacja według charakterystyki kupujących

1. wiek

  • 1. Klient on-line
  • Mniej niż 30 lat
  • 30 – 45 lat
  • 45 i więcej

2. płeć

  • 1. Klient on-line
  • Mężczyzna
  • Kobieta

cechy
produktu

3.

  • 1. Klient on-line
  • Produkty markowe
  • Produkty luksusowe

miejsce
zakupów

4.

  • 1. Klient on-line
  • Z Warszawy

 

Segmentacja według branży produktów

1. STYL ŻYCIA

  • 1. Moda
  • Odzież damska
  • Odzież męska
  • Obuwie
  • Biżuteria i zegarki
  • Akcesoria odzieżowe
  • 1. Uroda i styl życia
  • Uroda i kosmetyki
  • Zdrowie i wellness
  • Sport i czas wolny
  • Żywność i napoje
  • Podróże i wejściówki
  • 1. Dom i ogród
  • Urządzenia domowe
  • Meble i wnętrza
  • Drogeria
  • Ogród
  • Majsterkowanie
  • 1. Rodzina
  • Dzieci
  • Zabawki
  • Odzież dziecięca
  • Produkty dla dzieci

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Książki
  • Filmy i muzyka
  • Gry komputerowe i konsole
  • 1. Hobby
  • Świat zwierząt
  • Prezenty
  • Inne hobby
  • 1. Kolekcjonerstwo
  • Monety i numizmatyka
  • Modelarstwo
  • Antyki i sztuka

3. Technika

  • 1. Technika
  • TV, audio i elektronika
  • Komputery i oprogramowanie
  • Telefony komórkowe i GPS
  • Aparaty i kamery
  • 1. Motoryzacja
  • Opony
  • Akcesoria

4. Sklep/Handel

  • 1. Sklep/Handel
  • Produkty reklamowe
  • Produkty dla biura
  • Gastronomia
  • B2B

 

Segmentacja według partnerów wysyłkowych

W ramach produktu PAKIET PLUS extra oferujemy również wkładanie materiałów promocyjnych
do przesyłek wybranych partnerów.

Recent Posts

e-Commerce Krakow – comming soon

PAKIET PLUS zaprasza na kolejną edycję Targów e-Commerce w Polsce. W Krakowie spotkają się renomowane firmy i marki  online biznesu. Nie przegap jednego z największych wydarzeń roku i możliwości spotkania z właścicielami e-sklepów, firmami oferującymi usługi i produkty e-commerce, a także sprzedawcami internetowymi z całej Polski.

Zapraszamy na nasze stoisko, gdzie przedstawimy jakie korzyści przynoszą offline-owe działania i jak poprzez segmentację w ramach naszej sieci partnerskiej pozyskać nowych klientów. Zaprezentujemy szczegółowo efektywność wykorzystywania szeregu produktów podczas działań marketingowych online i przedstawimy nasze doświadczenie praktyczne oraz rzeczywiste wyniki, które mówią same za siebie.

Skorzystaj z okazji i zarejestruj się już dziś.

Chcę się zalogować.

 

Dzień: 25 kwietnia 2018     Czas: 10:00-17:00     Miasto: Kraków, Polska

Centrum wystawowe: Galicyjska 9     Stoisko PAKIET PLUS: C5.3

plan_TEH14_Krakow

  1. Bonus dla stałego klienta! Comments Off on Bonus dla stałego klienta!
  2. Lojalność klienta Comments Off on Lojalność klienta
  3. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn
  4. Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem Comments Off on Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem
  5. Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay Comments Off on Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay
  6. Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach. Comments Off on Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach.
  7. PRÓBKI jako nowa forma reklamy Comments Off on PRÓBKI jako nowa forma reklamy
  8. Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni Comments Off on Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni
  9. Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu Comments Off on Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu