System i korzyści

Korzystając z sieci wysyłkowej Pakiet Plus, można pozyskać nowych klientów i umocnić relacje z dotychczasowymi klientami. Różnorodne kryteria wyboru pozwalają bardzo dokładnie określić grupę docelową w zależności od wieku, płci, zwyczajów zakupowych lub praktyk klienta.

Sieť BALÍK PLUS

Klient

ustala grupę docelową i cele kampanii

PAKIET PLUS

dostarcza materiały promocyjne partnerom wysyłkowym i kontroluje poprawność sieci wysyłkowej

E-sklepy

umieszczają materiały w paczkach dla klientów

Kupujący

połączą pozytywne emocje z zakupu z materiałami reklamowymi i ponadto wykorzystają ciekawe oferty

Reklama w materiałach promocyjnych oferuje wiele korzyści

  • Precyzyjne targetowanie i określonie grup docelowych
  • Dotarcie do akywnych klientów kupujących online
  • Połączenie komunikacji offline i on-line
  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wzrost sprzedaży i świadomości marki
  • Dostępna forma reklamy

 

Zarządzanie jakością

Wszystkie procesy i jakość systemu wysyłania materiałów promocyjnych kontrolujemy przy pomocy wielostopniowego monitoringu kontroli jakości.
Partnerzy wysyłkowi rejestrujący się w sieci Pakiet Plus są sprawdzani na podstawie ich profili w ramach portali oceniających.

Kontrola wysyłki materiałów promocyjnych

  • Zakupy kontrolne
  • Dokumenty potwierdzające liczbę wysłanych przesyłek (faktura firmy kurierskiej lub poczty)

 

Wysyłanie matariałów promocyjnych kontrolujemy formą zakupów kontrolnych , jak również weryfikacji liczby wysłanych przesłek
na podstawie dokumentu, z którego jest widoczna liczba wysłanych przesyłek, jaka moze być faktura z firmy kurierskiej lub poczty.

Recent Posts

e-Commerce Krakow – comming soon

PAKIET PLUS zaprasza na kolejną edycję Targów e-Commerce w Polsce. W Krakowie spotkają się renomowane firmy i marki  online biznesu. Nie przegap jednego z największych wydarzeń roku i możliwości spotkania z właścicielami e-sklepów, firmami oferującymi usługi i produkty e-commerce, a także sprzedawcami internetowymi z całej Polski.

Zapraszamy na nasze stoisko, gdzie przedstawimy jakie korzyści przynoszą offline-owe działania i jak poprzez segmentację w ramach naszej sieci partnerskiej pozyskać nowych klientów. Zaprezentujemy szczegółowo efektywność wykorzystywania szeregu produktów podczas działań marketingowych online i przedstawimy nasze doświadczenie praktyczne oraz rzeczywiste wyniki, które mówią same za siebie.

Skorzystaj z okazji i zarejestruj się już dziś.

Chcę się zalogować.

 

Dzień: 25 kwietnia 2018     Czas: 10:00-17:00     Miasto: Kraków, Polska

Centrum wystawowe: Galicyjska 9     Stoisko PAKIET PLUS: C5.3

plan_TEH14_Krakow

  1. Bonus dla stałego klienta! Comments Off on Bonus dla stałego klienta!
  2. Lojalność klienta Comments Off on Lojalność klienta
  3. Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn Comments Off on Jak przygotować fajną kampanię skierowaną do mężczyzn
  4. Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem Comments Off on Świąteczne katalogi kuponowe z 10% rabatem
  5. Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay Comments Off on Jak pozyskuje klientów modna marka Orsay
  6. Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach. Comments Off on Zdobądź nowych klientów oferując 15% zniżki w katalogu kuponowym w 5-ciu krajach.
  7. PRÓBKI jako nowa forma reklamy Comments Off on PRÓBKI jako nowa forma reklamy
  8. Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni Comments Off on Marketing kuponowy do akwizycji klientów ubezpieczalni
  9. Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu Comments Off on Efektywna kamapania dla klientów fitnessklubu